• Het gaat niet om de reclame

    Mijn laptop heeft soms rare kuren net zoals dit hij speelt een youtube filmpje af in/op mn hotmail, doet die van jullie dat ook wel eens

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 18:06 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Bah, ja.
    Stomme reclame!


    Let the Night embrace you

    Nimf schreef:
    Bah, ja.
    Stomme reclame!


    Ik heb het niet over de reclame.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 18:04 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Nee, niet zulke filmpjes, maar wel andere irritante mails. En soms ook van die virusdingen van mensen met van die berichtjes over het winnen van een iPod en alles.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 18:03 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Faceless schreef:
    (...)

    Ik heb het niet over de reclame.

    Ehm, wat dan? :x


    Let the Night embrace you

    Nimf schreef:
    (...)
    Ehm, wat dan? :x


    Dat mn laptop een youtube filpmje af speelt op mn hotmail.


    (Be)lieve in (you)rself

    Raar


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Raar, heb ik nog nooit gehad.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Faceless schreef:
    (...)

    Dat mn laptop een youtube filpmje af speelt op mn hotmail.


    Oh, je bedoelt dat je een filmpje op Youtube open had staan en dat je ook je hotmail opende en dat hij daar doorheen kwam, of niet?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gesture schreef:
    Nee, niet zulke filmpjes, maar wel andere irritante mails. En soms ook van die virusdingen van mensen met van die berichtjes over het winnen van een iPod en alles.

    Gesture schreef:
    (...)

    Oh, je bedoelt dat je een filmpje op Youtube open had staan en dat je ook je hotmail opende en dat hij daar doorheen kwam, of niet?

    Ja.


    (Be)lieve in (you)rself

    Op de slome pc die beneden staat wel..
    Ik ben iets te ongeduldig en dan crasht die altijd.
    Op mijn laptop gelukkig nooit:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Faceless schreef:
    (...)
    Ja.


    Oké, j, dan heb ik zoiets ook wel eens gehad, alleen met een ander programma dan hotmail. En ik heb ook een aantal keer gehad dat ik het Youtube filmpje wegklikte, maar dat de muziek gewoon bleef doorspelen. En ook met Windows Media Player heb ik dat wel eens. Komt denk ik doordat je computer dan even wat langzaam is.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 18:11 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gesture schreef:
    (...)

    Oké, j, dan heb ik zoiets ook wel eens gehad, alleen met een ander programma dan hotmail. En ik heb ook een aantal keer gehad dat ik het Youtube filmpje wegklikte, maar dat de muziek gewoon bleef doorspelen. En ook met Windows Media Player heb ik dat wel eens. Komt denk ik doordat je computer dan even wat langzaam is.

    Dat heb ik ook wel eens.


    (Be)lieve in (you)rself

    Heb ik ook wel eens, als m'n computer het even niet meer trekt.
    Meestal is het alweer weg als ik het venster even minimaliseer en opnieuw open.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ALL TIME LOW! :9~
    en nee geen last van!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.