• Tijdens Wiskunde moest ik iets gaan afgeven en diegene die achter me zit, die pest me graag wel eens dus hij trekt mijn stoel weg. Ik val op de grond en echt ik heb overal pijn. Dus mijn leerkracht draait haar om en ik krijg een hele grote preek dat ik een slecht gedrag heb terwijl ik helemaal niets doe en altijd oplet enzo, maar dat word altijd belemmerd door die irritante kerel achter me en uiteindelijk krijg ik altijd de schuld. Ze gooien met m'n pennezak enzo terwijl ik eigenlijk niet gepest word ze kloten me gewoon graag en ik hun, maar ik krijg altijd overal de schuld van. Uiteindelijk moet ik 12 pagina's straf schrijven omdat ik haar 'zogezegd' tegensprook ik zei gewoon 'mevrouw,*naam* heeft die stoel weggetrokken' ze begon helemaal te freaken. Ik heb een 0 gekregen ook nog eens. ze zei tegen me 'als het zo is moet je hem slaan.' en toen werd ik eruit gestuurd.

    Ik ben nooit goed overeen gekomen met wiskunde leraren, zoals vorig jaar. Hebben jullie ook zo'n hekel aan ze?


    all I want is the taste that your lips allow

    WOEF


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    WOEF

    euh.. oke? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik haat wiskunde, mijn leraar echter valt nog wel mee.


    Opgeven is geen optie.

    Ahww arme ziel. (flower) Veel sterkte ermee
    Ja ik heb ook een hekel aan mijn wiskunde docente. =.=

    Onze wiskundeleraar is wel oké. ^^
    Maar die van jou klinkt een beetje bevooroordeeld tegenover jou. En een 0? Kan dat eigenlijk wel? Bij ons is het minimum een 1, een 0 kunnen ze niet eens invoeren.
    Hoe dan ook, misschien moet je maar eens naar de teamleider ofzo gaan, en je beklag doen. Dit soort gedrag van een leraar klopt niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die van mij valt wel mee. Hij is scheidsrechter bij voetbal (geen idee welk niveau x'D) en heeft totaal andere intresses bij mij, maar hem kun je lekker plagen. Hij is ooit met een reis naar Parijs met school op een trein gestapt die niet stopte bij het station waar hij moest uitstappen, maar erlang reed en naar een vliegveld ging dat 70 km buiten Parijs lag ofzo. En daar pesten wij hem nu mee x'D

    Maar kan je niet naar je afdelingsleider gaan om dit te zeggen? Of je mentor ofzo. Dat het niet door jouw komt. Want een 0 is nou niet bepaald goed voor je wiskundecijfer en het is gewoon onterecht. Als ze je niet geloven, dan moet je vragen of je op een andere plaats mag zitten, desnoods bij de docent. Als je dan gewoon goed oplet enzo zoals je altijd doet, dan moet het wel goed komen toch?


    To live would be an awfully big adventure

    Square schreef:
    Onze wiskundeleraar is wel oké. ^^
    Maar die van jou klinkt een beetje bevooroordeeld tegenover jou. En een 0? Kan dat eigenlijk wel? Bij ons is het minimum een 1, een 0 kunnen ze niet eens invoeren.
    Hoe dan ook, misschien moet je maar eens naar de teamleider ofzo gaan, en je beklag doen. Dit soort gedrag van een leraar klopt niet.

    Maar ze is echt raar. Ik ben ook zo eens naar een begeleider geweest en die zei (omdat ik vorig jaar godsdienst van haar kreeg en ze wel weet dat ik opzich wel een grote mond heb als het er op aan kom enzo.) ; Ineke, jij gaat je niet laten pesten door *naam*, ik ken jou. Maarja. Ze heeft echt iets tegen mij het uur ervoor had ik zo ook en begon ze te roepen tegen mij omdat ik te lang naar een blad zocht o.O


    all I want is the taste that your lips allow

    Mijn lerares is heel aardig. Maar het vak zelf is wel mijn vijand(duivel)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    helemaal waar, wiskunde is kut en ook de leraren:P


    The time when the eyelids close and the warmth fades, I am beside you..

    Ik heb een hele aardige wiskunde lerares! (:


    Even a white rose has a black shadow.

    WOEF

    Uhm, ja eigelijk wel
    maar Techniek en Natuurkunde leraren zijn ook erg (;


    Me so good.

    mijn lerares is mn heldin ik kreeg vandaag een kwartier extra tijd (:

    Mijn leraar vn wiskunde is heel chill


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb echt een enorme hekel aan dat vak en dit jaar heb ik er dus ook nog eens klote leraar voor. Wiskunde moet afgeschaft worden. :Y)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:03 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Lol helemaal mee eens,
    vooral sinds ik een in zijn boxer heb gezien en die ander mijn examenjaar heeft verkloot waardoor ik alleen maar vieren had (: en nu heb ik rekenen en hij mag mij ook al niet...
    Lang leve rekenen/wiskunde


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.