• Nu heb ik geen verstand van Piano's,
    weet iemand een beetje wat een goede /niet al te dure Piano is om te kopen? Voor beginners, ofcourse ;D

    volgens mi zijn alle piano's duur (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Begin maar met een keyboard ofzo van 30,-


    I live for the applause, you will die for it.

    Wil je echt een piano, of kun je niet beter eerst een keyboard kopen? ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sowieso zou ik eerst een keyboard kopen voordat je aan een echte piano denkt?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wil een Piano. Het hele sentiment is er van een Keyboard af :'D
    Me does not want.

    Leer eerst eens spelen en dan zou ik pas een piano kopen.


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    Leer eerst eens spelen en dan zou ik pas een piano kopen.


    Nee.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Nee.
    Dan zou ik flink gaan sparen :'D


    Rainbows on my staircase ~

    klik Hier heb je een site met piano's. Ze kosten best veel gemiddeld zo'n 3000 euro, maar op die site kun je ze ook leasen en dus per maand een bepaald bedrag betalen!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    klik Hier heb je een site met piano's. Ze kosten best veel gemiddeld zo'n 3000 euro, maar op die site kun je ze ook leasen en dus per maand een bepaald bedrag betalen!!


    Oke thank u <3

    Het eerst leren op een keyboard. Op school heb ik 3 jaar muziek gehad en gewoon op een keyboard en daar op leren noten lezen en akkoorden lezen en daarna als je het goed kan, gewoon sparen voor een piano.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Het eerst leren op een keyboard. Op school heb ik 3 jaar muziek gehad en gewoon op een keyboard en daar op leren noten lezen en akkoorden lezen en daarna als je het goed kan, gewoon sparen voor een piano.

    yesh sir. Maar alle semtiment gaat eraf met een keyboard D:

    Dude, Piano leren lijkt me zo gaaf ;D alleen ik heb geen zin om noten te leren


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Antichrist schreef:
    (...)
    yesh sir. Maar alle semtiment gaat eraf met een keyboard D:

    Ja dat is wel zo, maar als ik jouw was zou ik het eerst goed leren spelen en als je zeker weet ik vind dit leuk ik wil hier langer mee doorgaan en het gaat me goed af, dat je dan pas zoveel geld uit gaat geven, want rond de 3000 euro is wel veel hè en stel dat je toch tot de conclusie komt dat het zonde van je geld was?
    Oh en wil je er per se 1 kan je altijd op marktplaats ofzo kijken?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dat is wel zo, maar als ik jouw was zou ik het eerst goed leren spelen en als je zeker weet ik vind dit leuk ik wil hier langer mee doorgaan en het gaat me goed af, dat je dan pas zoveel geld uit gaat geven, want rond de 3000 euro is wel veel hè en stel dat je toch tot de conclusie komt dat het zonde van je geld was?
    Oh en wil je er per se 1 kan je altijd op marktplaats ofzo kijken?

    Ben ik aan het doen, sowieso omdat een Keyboard heel anders is dan een Piano. De toetsen zijn bijvoorbeeld maar 61, terwijl een piano er 88 heeft. Een piano is zwaarder te bespelen en heeft een hele andere sound dan een keyboard, natuurlijk zijn de noten hetzelfde, maar het is verder een heel ander instrument.
    Ik ga denk ik ongeveer 300/500 euro voor een 2ehands piano uitgeven.