• Alles BEZET! Sorry voor de mensen die geen rol hebben!

    Omdat Siham al dr quizlets verwijderd heeft gaat ze een nieuwe maken! Dus hier het idee en de rollen!


    Haay x3

    VOOR JE VERDER LEEST,IK DOE AAN VRIENDJESPOLITIEK!
    Ik heb net al mijn series verwijdert dus ik heb een nieuwe serie het gaat hier over:

    Je bent een meisje en hebt een stronthekel aan TH,vooral aan Bill.Op een dag richt je met nog andere TH-haters een groepje op tégen hun en jullie gaan dan op zoek naar hun huis.Als jullie op internet hebben gevonden waar ze wonen gaan jullie er heen en zetten hun huis in de fik,maar wat jullie niet weten is dat dat huis een valstrik was en dus een huis van iemand anders was.Jullie moeten heel veel geld betalen en hebben daardoor geen onderdak meer.Op een dag komt er een jongen die vermomd is(1 van TH) langs gelopen en die biedt jullie een slaapplaats aan.Als jullie in dat huis zijn zien jullie dus dat die gene z'n vermoming uit doet en zien jullie wie het is.Jullie zeggen niks,maar proberen het leven van diegen zuur te maken.Als op een dag Tom op bezoek komt voel je in een keer een raar gevoel in je buik.Verliefdheid dus...
    Rollen:



    -Hoofdrol(vriendin Tom)
    SWEETxQUEEN

    -Vriendin Bill
    sayXkiss

    -1e vriendin Tom
    TOMSDICK

    -Vriendin Gustav (+ BF Hoofdrol)
    xNIJNTJE

    -Vriendin Georg
    TOMPIRAAT

    -BF Tom
    KimCupCake

    -BF Bill
    LOLLIPOPX3

    -BF Gustav
    sayXkiss

    -BF Georg
    kimxgeorg





    I need:



    Naam

    Leeftijd

    Plaatje

    Tekstje


    GA NIET LOPEN ZAGEN ALS JE GEEN ROL HEBT&NEE ANDREAS KOMT ER NIET IN VOOR,EN JE KUNT ALLEEN EEN VAN DE ROLLEN HIER BOVEN KRIJGEN DUS ZEIK NIET DOOR OM EEN ANDERE ROL!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Lieverd mag ik ook jouw BF zijn en vriendin Gustav ^^

    Naam: Raquel



    Leeftijd: 18



    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=67pf6o&s=4



    Tekstje: Hi peepsz <33 Raquel is de naam en ik leef al 18 jaar op deze Wereld. Ik lieft het om gekke dingen te doen met me vriendinnen en om muziek te luisteren. Music is my life <333 Verder is Spongebob my superhero en lieft ik dingetjes zoals Hello Kitty en gloomybears. Ik ben absoluut tegen rascisme en dat soort dingen. Mensen die andere niet accepteren zijn zielig en zullen nooit iets van hun leven maken ;] Love me ore go fuck yourself until you love me ;] Byee Peepsz


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol BF Georg

    Naam; Kim

    Leeftijd; 19

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69058

    Tekstje;

    Haai
    Ik ben Kim
    Ik ben 19 jaar oud
    Ik ben lief koppig eigenwijs en brutaal:P
    Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsje:P
    Ik heb haat aan school zoals iedereen:P en ik haat players
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Mag ik please de BF van Bill zijn (A)

    *Maakt dom vreugdendansje*

    Dankjee voor de rol <3

    1 vriendin tom


    Iris
    17
    http://www.hln.be/static/FOTO/pe/16/1/12/large_348552.jpg
    tekst:
    hey!!ik ben Iris de eerste vriendin van tom.ik werd soms dom blondje omdat ik blond ben maar nu niet meer want ik ben de slimste van de klas!ik kijk graag james bond films mijn vriendinnen noemen me dus Janinne Blondine.dan noem ik ze ook eens iets tis te zien waneer.Natuurlijk hou ik van tokio hotel!en ik haat van mensen die denken dat ze alles zijn!!!

    bedankt voor de rol <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    nauw ik wil ook jouw BF zijn (huil)


    *He's the one.