• Goh, paar dage terug zat hier een spin PAS OP! geen gewone, ik vergelijk hem met de grootte van een tarantula, oke dat is mss wat overdreven maar ik probeer er dus de nadruk op te legge da die te groot enzo is, die was dood dankzij mn nicht

    nuu zag ik ier een tweede lope en in geen second vloog ik al naar achter van de schrik, ik gilde en huilde gewoon, gelukkig heeft mama em dood gedaan :S

    niet te gelove hoe dik die is, ik huil gewoon, als iemand geen spin wil doden, en al zit er een kleine in mijn kamer en niemand doodt die, kom ik daar niet meer in tot die weg is...

    hoe bang zijn jullie van die beeste? :S
    ben ik de enige die zo hysterisch begint te doen??
    waarschijnlijk wel >.<

    ..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ging net gillen om een spin die ik net doogemaakt had. (:


    Mew <3

    ik dood die gwn,weten jullie dat de grootste spin, 30 cm groot kan worden?

    ik dood die gwn,weten jullie dat de grootste spin, 30 cm groot kan worden?

    wow das groot:|
    ik vind 5 cm al eng:P


    I am an idiot, I move.

    (...)
    wow das groot:|
    ik vind 5 cm al eng:P

    eb ik gezien een tv-programma over spinnen,ja ik kijk daarna

    spinnen zijn...ieuw!!!
    nja, vies dus!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik ben alleen niet bang voor die súúúúúper kleine spinnetjes. Maar als ze al 1 cm groot zijn ofso, dan vind ik ze eng.

    spinnen zijn eng, vooral als je je ze dan eens van héél dicht gaat bekijken ofzo.

    maar we mogen wel blij met hun zijn , anders zat alles vol van de vliegen en andere beesten


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ben bang voor die griezels.^^

    Killing me.:[

    ik ben even erg Jy x33

    iedereen zegt steeds dat ik overdryf maja ik heb er een panische angst voor x


    A. ikmisje.

    Nee, hoor.
    Ik ben net zoals jij x')
    Deze week zat er ook zo'n mini tarantula in huis.
    Maar mijn kat had hem doodgebeten.
    Maar alsnog dierf ik de keuken niet in omdat hij daar lag. ><

    Ik ben alleen niet bang voor die súúúúúper kleine spinnetjes. Maar als ze al 1 cm groot zijn ofso, dan vind ik ze eng.

    die laat ik gwn over mijn hand lopen die kleintjes en de andere doe ik gwn dood, heb er geen sgrik meer van

    k had een tijdje geleden ene hele grote vieze harige grote gore spin gezien precies wara k computerde dus k vangde hem in een potje en deed hem over de hek bij de buurvrouw in de tuin(A)

    maar de volgende dag toen k beneden kwam zat ie op het plafond en toen heb k hem met een bezem er van af geslagen warrdoor die aan zo'n spinneweb hangde en heb toen die spinnenweb snel gepakt en op de grond gegooid zodat de spin op de grond kwam en zich niet naar boven trok[ofzo iets] en toen ging k erop staan(A)en daarna zuigde k hem weg[met de stufzuiger he:p]

    wat ben k ook weer lief voor dat soort wezentje(A)

    ik ben niet bang ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik ben niet bang ^^

    maar ik was een verschoten, een soort van.


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    mijn spinnefobie = belachelijk groot :S


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.