• Ja, ik kan niet kiezen tussen 2 vakken: wiskunde en geschiedenis.
    Voor geschiedenis had ik een 5 en voor wiskunde een 3.4
    MAAR
    Mijn wiskunde is hopeloos en geschiedenis vind ik wel te doen.
    EN
    Mijn lerares wiskunde had beloofd mij te helpen met mijn herkansing wis door me in een apart lokaal te zetten en me de vragen te helpen lezen en analyseren.
    DUS
    wat zouden jullie doen?
    :'(

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 17:11 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou ja, dat ligt eraan. Ik weet niet in welke klas je zit enzo. Maar als je al een profiel/vakkenpakket (of weet ik veel wat) gekozen hebt en wiskunde en geschiedenis zitten er beide in, dan zou ik voor wiskunde gaan zodat je die nog wat kan ophalen. Want je schrijft dat je leraar je wel wilt helpen, dus als je genoeg tijd daaraan besteed (en eventueel nog wat meer lessen vraagt) en je gaat ervoor, dan moet je zeker een 6 voor wiskunde halen. Als je niets aan wiskunde doet, is het een moeilijk vak, anders niet :') Tenzij je natuurlijk hopeloos bent, maar dan zou je het vak niet gekozen hebben, haha.
    Heb je dat nog niet gekozen en laat je wiskunde vallen en geschiedenis niet, dan zou ik voor geschiedenis gaan.

    Maar heb je een 3,4 gehaald of sta je dat gemiddeld? Want wij mochten in de onderbouw (klas 1,2 en 3 voor havo en klas 1 en 2 voor vmbo) geen 3 of lager staan. Dus als je gemiddeld een 3,4 hebt, dan zou je bij ons blijven zitten, dus dan zou ik zeker wiskunde doen. En nu ik in de bovenbouw zit, mogen wij afgerond geen 4 of lager staan, dus dan blijf je al helemaal zitten bij ons. Maar als jullie niet zo'n regeling hebben, dan gewoon dat andere stukje dat ik geschreven heb, maar mijn mening.


    To live would be an awfully big adventure

    Doe waar je later het meeste gebruik van gaat maken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.