• Want ze heeft een stageplek! Een hele leuke stageplek. Namelijk bij de Sligro in Zwolle. Er zit in deze groothandel een restaurant en daar zal ik stage gaan lopen. Ik ben zo blij omg. Als kers op de taart heb ik ook nog wat fotolijstjes aangeschaft voor foto's, ik ging na het gesprek naar de stad, en ik heb Tomadachi Life voor de Nintendo 3DS gekocht.



    Waar zijn jullie blij om, als jullie blij zijn vandaag dan, haha ;3


    26 - 02 - '16

    Ah, gefeliciteerd, Erieka! Wat fijn dat het je gelukt is! Succes en veel plezier gewenst!

    Verder: leuke aankopen, hehe. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat fijn om een positief topic van jou te zien, en dat het je gelukt is! Ik ben blij voor je, veel plezier en geluk toegewenst. :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben blij, omdat mijn zusje mee wilt naar Stromae volgende week! Eindelijk iemand die meewilt! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Gefeliciteerd, wat leuk voor je! :)

    Haha, ik heb ook Tomodachi Life, echt een super leuk spel en zeer verslavend!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Gefeliciteerd, wat leuk voor je! :)

    Haha, ik heb ook Tomodachi Life, echt een super leuk spel en zeer verslavend!



    Yay, wat leuk!
    Ik heb mijn eiland Wuhu-Island genoemd. Het is zo grappig als ze aan het begin je naam uitspreken :W


    En verder, iedereen bedankt voor het delen in mijn blijdschap ;3


    26 - 02 - '16

    Gardenzio schreef:
    Wat fijn om een positief topic van jou te zien, en dat het je gelukt is! Ik ben blij voor je, veel plezier en geluk toegewenst. :D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gardenzio schreef:
    Wat fijn om een positief topic van jou te zien, en dat het je gelukt is! Ik ben blij voor je, veel plezier en geluk toegewenst. :D


    Deep inside, I've never felt alive

    Dankjulliewel ;D


    26 - 02 - '16

    Wat gaaaf.

    Ik heb over een uur mijn eerste rijles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heel fijn! (:


    16 - 09 - '17

    Wat leuk! Alvast een leuke stage toe gewenst!

    Ik ben blij vandaag omdat ik naast mijn vriendje ben wakker geworden. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Geweldig! Ik weet nog hoe rot het was voor mij om stage te zoeken! Haha :P

    Ik ben blij dat het vandaag Sint Maarten is zodat ik even mijn gedachten eraf kan houden dat mijn beste vriend vandaag een jaar geleden is overleden.

    Super fijn! Ik ben echt blij voor je.

    Vanaf zondag heb ik last van ongeluk en is het leven even niet zo leuk, dus ik heb op het moment geen dingen waar ik blij van wordt, maar goed. Dat is het leven.


    Happy Birthday my Potter!

    Gefeliciteerd (:
    Ik ben blij dat ik vroeg uit de les mocht gaan. Nog lang niet interessant dus xp

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 14:16 ]


    -

    Gardenzio schreef:
    Wat fijn om een positief topic van jou te zien, en dat het je gelukt is! Ik ben blij voor je, veel plezier en geluk toegewenst. :D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •