• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:18 ]

    Ik heb open office op mijn computer. het is bijna het zelfde, alleen net iets anders. het is gewoon gratis te downloaden, gewoon op google kijken :)


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Protective schreef:
    Ik heb open office op mijn computer. het is bijna het zelfde, alleen net iets anders. het is gewoon gratis te downloaden, gewoon op google kijken :)

    Die open office, heeft geen zin. Ik moet een nieuwere versie hebben voor school, bij de beneden computer hebben we die wel D:

    Omg! Dat probleem heb ik ook, ik zoek ook Word Office 2007!
    Even dit topic in de gaten houden!;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Download Open Office, ies gratisch. En hetzelfde als Word, en kan die bestanden ook openen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Illegale links posten direct naar de download is btw verboden. Zie de Regels. Quizlet kan hierdoor in de problemen komen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 17:08 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Die open office, heeft geen zin. Ik moet een nieuwere versie hebben voor school, bij de beneden computer hebben we die wel D:


    Je kan alles zo opslaan dat je het ook met word kan openen. Ik kan je zo wel even een link geven van de site waar dat opstaat/


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Rickjuh schreef:
    Download Open Office, ies gratisch. En hetzelfde als Word, en kan die bestanden ook openen.

    Is gewoon Word niet gratis dan? -Dom-

    Btw, staat die stuff op een cd'tje, of moet je die per computer apart kopen, want op de andere computer hebben we allemaal Word 2007 etc D:

    Is dat hetzelfde als microsoft world?
    Want daarvoor moet je volgensmij in een winkel een instalatie cd kopen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Mijn moeder heeft het gewoon in de winkel gekocht. En toen ook op mijn pc gezet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Protective schreef:
    (...)

    Je kan alles zo opslaan dat je het ook met word kan openen. Ik kan je zo wel even een link geven van de site waar dat opstaat/

    Al geprobeerd, maar dan veranderd die het meteen in Open Office, en dat programma kan ik niet uitstaan D:

    Voor word moet je betalen, en dat is een cd. Open office kan je zo downloaden


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Is gewoon Word niet gratis dan? -Dom-

    Btw, staat die stuff op een cd'tje, of moet je die per computer apart kopen, want op de andere computer hebben we allemaal Word 2007 etc D:


    Het office pakket van microsoft is inderdaad erg duur. Omdat er veel mensen aan werken, en het vertrouwd aanvoelt betalen mensen er graag geld voor. Daarom kost het geld, zodat microsoft er weer voordeel van heeft. Daarom is Open Office een goed alternatief. Open Office kan je overal Downloaden.
    En Office download je van de microsoft site na betaling, of je koopt het in de winkel op CD.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik loop door het hele huis te roepen:
    'Mamaaaaaaa! Ik probeer voor school te werken, maar heb die Office 2007 niet! Waar is die installatie cd-hee!'
    Ofcourse mummy is werken (cat)

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Het office pakket van microsoft is inderdaad erg duur. Omdat er veel mensen aan werken, en het vertrouwd aanvoelt betalen mensen er graag geld voor. Daarom kost het geld, zodat microsoft er weer voordeel van heeft. Daarom is Open Office een goed alternatief. Open Office kan je overal Downloaden.
    En Office download je van de microsoft site na betaling, of je koopt het in de winkel op CD.

    Op de andere computer hebben we het wel, dus die cd is gekocht, want downloaden is mission impossible D:
    Maar kun je die cd maar op één computer installeren of op meerdere?

    Het Office pakket komt meestal met 3. Dus dat je het op 3 computers kan installeren. Dat moet je even controleren op het doosje ervan, en anders gewoon proberen :3


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.