• ALLES WORD VN MIJ GEJAT!!
    Mijn stijl word afgepikt door iemand UIT MIJN SUSJES KLAS!!
    ALs ik seg dat ik bands leuk vind seggen se : OWh
    EN de volgende dag sijn se opeens ook fan vn die band ,, en ik versin altijd vaage woorden enso en die woorden jatten se ook ALTIJD!!

    Nu is mijn vraag: MAG IK NOG IETS SELF HOUDEN BITTE!

    Ik bedoel ,, Mijn stijl en mijn woordensgat WAS uniek ,, MAAR NU GAAT IEDEREEN LOPEN PIKKEN EN CLAIMEN DAT HUN DAT SELF BED8 HEBBEN,
    En dan gaan mensen mij als de faker aansien!


    Crack a bottle

    Dat is gewoon zo kut, komkommer [/net bedacht]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Das kut ik had dat ook maar daarna begonnen mijn 2 vriendinnen er ook mee nu ben k weer normaal en zo maar ze doen ze net of hun het hebben uitgevonden bijv 2 riemen dragen had niemand bij ons op school nu die vriendin van me wel kut


    ...

    Dat is gewoon zo kut, komkommer [/net bedacht]


    Whallah ,,Als saarh dit leest xD
    Ik heb iets met komkommers ,, xD Duss bij haar quizen laat ik altijd een hele vaage reactie achter over komkommers en dan noemt sij mij komkommerkind ,,xD


    Crack a bottle

    Tjaa,trek het je niet te veel aan en blijf gewoon zoals je was&negeer zulke mensen.Dan houden ze er vanzelf wel mee op...[/makkelijker gezegd dan gedaan]


    Lalalalalalalala.

    Dat heb ik al zovaak gehad. totdat ik iets extreems deed dat de rest niet durfde te doen, en toen was ik weer "anders" :'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik wil net seggen ,, Mensen noemen me de hele tijd emo dit en emo dat ,, maar wel gaan se een beetje alles vn mij lopen jatten en claimen dat hun het bed8 hebben ,,das egt lelijk ¬_¬


    Crack a bottle

    Oohh ik heb dat ook hoor,Toen ik in de 1e klas zat viel ik ook meer op natuurlijk,een meisje kwam naast mij zitten en wilde kennis maken dus begonnen we even te praten,ik vertelde ook dat ik fan ben van tokio hotel en toen zei ze ; JAAA ik oook ! ik dacht leuk ! ben ik niet de enige,Een week later zegt ze ; Jaa ehmm ik haat hun ¬¬ bill is homo dit dat.


    Pictures fade away, but memories are forever

    kakapipi -_-"

    Dat is echt kut man x_x mss moet je haar er eens op wijzen?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ergens op wijzen??
    ALs ik haar zie trek ik gwn haar haar uit (A)


    Crack a bottle

    Ergens op wijzen??
    ALs ik haar zie trek ik gwn haar haar uit (A)


    Daar los je niks mee op.Praat met de personen die je na doen en zeg dat je liever hebt dat ze hun eigen styl creeeren.Misschien vatten ze het wel goed op en luisteren ze naar je.Maar ja als ze dat niet doen dan is het altijd nog een teken dat ze je leuk vinden toch?


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Daar los je niks mee op.Praat met de personen die je na doen en zeg dat je liever hebt dat ze hun eigen styl creeeren.Misschien vatten ze het wel goed op en luisteren ze naar je.Maar ja als ze dat niet doen dan is het altijd nog een teken dat ze je leuk vinden toch?


    Ja ,,maar iedereen denk strxx dat ik de faker ben ,, En met dat mens gaa ik egt niet praten !
    Se is egt eng ,, en se sit bIJ MIJN SUSJE IN DE KLAS! Sij aapt al meer van mij na, Mij zusje sei ook van dat ik TOkio HOtel leuk vind en toen vond dat kind Tokio Hotel ook leuk ,Zij helemaal lullen dat se naar een concert was gegaan ensoo ,,Maar bij ''haar'' concert was toho nog in amerika ¬¬


    Crack a bottle

    (...)

    Ja ,,maar iedereen denk strxx dat ik de faker ben ,, En met dat mens gaa ik egt niet praten !
    Se is egt eng ,, en se sit bIJ MIJN SUSJE IN DE KLAS! Sij aapt al meer van mij na, Mij zusje sei ook van dat ik TOkio HOtel leuk vind en toen vond dat kind Tokio Hotel ook leuk ,Zij helemaal lullen dat se naar een concert was gegaan ensoo ,,Maar bij ''haar'' concert was toho nog in amerika ¬¬



    achja laat d'r gewoon,dan zien ze je maar als faker,als je ze gewoon nergeert dan laten ze je wel met rust..


    Lalalalalalalala.

    Dude, je moet een T-Shirt laten printen met je eigen hoofd erop en zeggen dat een shirt met specefiek JIJ erop helemaal hip is. En met alles dat soort dingen zeggen.
    Als ze 't kopieëren zijn ze er bij en is het ook best cool dat mensen met een shirt met jouw hoofd lopen, en als ze dat niet doen is 't alleen maar handig.
    Of creeër een alter-ego ofz. Zeg dat je elke dag voor de lol 30 keer tegen een deur aanloopt. Misschien doen ze dat ook na :Y)


    Mew <3

    Ik ken het. Zo zeg ik wel vaak fucking tjappie. Nou zegt zowat mijn hele klas het.

    Stelletje fakers. Ik haat fakers.


    In Italië tot en met 26 juli! :D