• Jaa jullie lezen het goed(A) ik wil wat te lezen hebben:9~
    Maar, er zitten wel een paar eisen aan:

    Geen:Justin Bieber, Jonas Brothers, 16+ verhalen als er soms een 16+ stukje inzit vind ik het niet erg.

    Wel:Tokio Hotel, Twillight, Hogwarts verhalen, Draco Malfoy verhalen, uhm... ik ben te lui om nog meer op te noemen. Dus alle karakters uit Harry Potter lees ik ook, iets ornigineels. Ohja en onbekende personen

    Zet er wel ff bij waar het over gaat(A) en ook graag linkjes want ik ga niet op profielen zoeken naar verhalen:Y)

    Dus ik zou zeggen kom maar op met die verhalen:9~

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 15:59 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Klik!

    Rose is een meisje van 15 jaar. Ze woont in Frankrijk. Ze heeft een Franse moeder en een Engelse vader. Ze zit voor haar 4e jaar op Beauxbatons, maar dan gaan haar ouders scheiden. Haar moeder Loise blijft in Frankrijk wonen. Maar haar vader John verhuist naar Engeland. Ze gaat bij haar vader wonen. En haar hele leven veranderd.


    Even a white rose has a black shadow.

    Aimée Zabini en Draco Malfoy merken dat ze meer voor elkaar voelen dan alleen vriendschap. Dit lijkt goed te gaan, totdat er onverklaarbare dingen gebeuren in Aimées leven. Draco is erg afwezig, terwijl Aimée hem juist nodig heeft. Op het moment dat alles weer goed lijkt te zijn, loopt het weer helemaal fout. Het lot van Aimée is ingewikkelder dan Draco ooit had kunnen voorzien.


    Even heaven is hell without you

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 15:18 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    CrazyChicken schreef:
    Lees je ook slash of femslash?


    Ik ken het niet maar zet het maar neer dan kijk ik wel of ik het leuk vind(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    evil vegetables
    gaat over groenten die de wereld overnemen xD


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    http://www.quizlet.nl/stories/41664/remember-my-name/!

    Maya, the happy, crazy, sweet and pretty girl does not know what she sees. The love of her life, she never thought she would ever find. Soon she has success, but what happens if something terrible happens that the relationship would corrupt.

    Read it, and find out.

    ©made by xMangomeloen.


    ~ A Friendly Greet, FeelingLove

    Letters to James.

    19-06-2009

    Lieve James,
    ik mis je. Ik zit hier nu helemaal alleen op deze kamer, omringd door deze 4 spierwitte muren. Misschien zie je ze vanaf daar wel of misschien ook niet. Als je me ziet, haal je me hier dan vandaan, beloof je me dat je me op komt halen. Tuurlijk beloof je me dat, want jij hebt mij immers nooit in de steek gelaten.

    Een meisje die brieven schrijft naar haar overleden vriendje en zo kom je langzaam het verhaal te weten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Alice swam word opeens wees. wanneer haar Moeder(Amy) en Vader(Ryan) dood gaan aan een ernstig auto ongeluk. Nu woont ze bij pleeg ouders (moeder: Lorena vader: Daniel). ze vindt ze zelf heel aardig maar ze mist haar echt ouders ook al geven de andere meer aandacht aan haar.Later gaat ze naar een nieuwe school. terwijl ze contact houd met haar oude vriendinnen .op haar nieuwe school mag iedereen haar gelijk. maar wat als ze verliefd word op de verkeerde persoon Jack. en de rest van haar klas haar niet meer mag....

    The end will be coming…


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Blue birds
    http://www.quizlet.nl/stories/42675/blue-birds/

    Ik had al vaak voor een spiegel gestaan. Ik had honderden, nee, duizenden keren naar het kleine gezichtje gekeken. Ik kende ieder vlekje en sproetje op het gezicht. Ik kende de helderblauwe ogen. Als je me zou vragen ze te tekenen zonder te kijken, zou ik dat kunnen. Ik zou zelfs de rand van perfectie kunnen naderen. Maar de ogen die terugstaarden, kende ik niet. Herkende ik niet, als waren ze van een vreemde. Met een schok besefte ik dat ze dat waren. Dit waren niet mijn ogen - dit waren de ogen van een Uitverkorene.


    Here is the place where I love you <3

    2115 - Freedom! Forever! een fantasie verhaal met onbekende mensen, 86 hoofdstukken maar wordt weer herschreven.

    -5th november 2115 - This will be the day when the earth we know will end.
    London, Engeland 2114-2115
    De wereld verkeerd nog steeds in oorlogen drama's en ziektes, De Kanselier van Engeland denkt alleen aan de rijken en het land dwaalt af naar vergetelheid. In deze chaos leeft Valerie Ryker een prettig gestoorde dame met ideeën om verscheidene aanslagen te plegen. Samen met een groepje mensen probeert zij het beste van haar laatste levensjaar te maken, Dit met een doel voor ogen. 5 november zal niemand vergeten


    Game of Godsnog een fantasie verhaal met onbekende mensen, nu 44 hoofdstukken.
    5 Jongeren zijn op reis door Noorwegen als een van een een kasteel ontdekt tussen de bergen in het hoge noorden. In het laatste dorp waar ze door komen worden ze keer op keer door de dorpelingen gewaarschuwd om niet naar het vervloekte stuk land te gaan. Maar wat als ze toch gaan? Wie had ooit kunnen denken dat het zo fout zou lopen? Dat de waarschuwingen terecht waren geweest? En dat vergeten goden lang niet zo dood waren als men dacht? Wie had ooit gedacht dat puberale koppigheid een levenslijn voorgoed kon veranderen als het spel van de goden begint.


    Lectio Brevior Lectio Potior wederom een verhaal met onbekende personen, op moment 6 hoofdstukken
    Wat De ogen niet kunnen zien, wordt waargenomen door de ziel
    Luca, een tamelijk roekeloos meisje, gaat op een avond naar een kermis met wat vrienden. Na een weddenschap is Luca verplicht om haar 'toekomst te laten voorspellen' bij een waarzegger. Deze verteld haar dat ze een ongeluk zal krijgen met grote gevolgen. nuchter als Luca is, loopt ze lachend met haar vrienden de tent weer uit, en besteed ze geen aandacht meer aan het verhaal. Tot een bepaalde avond, een onbehaaglijk gevoel bekruipt haar als ze in de auto stapt. Het is donker en het regent. Voor haar rijd een grote vrachtwagen met benzine. Door een samenloop van omstandigheden kan Luca een crash niet vermijden. Na maanden in een kunstmatige coma te hebben gelegen wordt ze eindelijk wakker. Gemarkeerd voor het leven met grote littekens. Na nog een jaar of twee is ze bijna de oude, ze loopt nog steeds mank, maar aan de betere hand.
    Ook heeft ze nieuwe hobby's gekregen, fotograferen en tarotlezen. Na de voorspelling van de man is ze heilig gaan geloven in de kaarten toen deze gelijk had. Tijdens de vele foto sessies verschijnt er een mysterieuze knappe man op meer en meer foto's. Maar wat als de kaarten haar iets proberen te vertellen? Bepalen de kaarten over haar lot? of over dat van hem?'

    > Harry Potter
    Even in the Wizard World hearing voices is a bad sign


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    mijn Lucius Malfoy story!
    samenvattng:

    Het is 1970, tijd dat veel beroemde of bekende toveraars en heksen nog jong waren. Onder andere Lucius Malfoy. Veel meisjes geven nu de aandacht aan zijn zoon, Draco Malfoy. Maar hoe zal dat is zijn tijd zijn geweest?. Zouden vader en zoon zoveel van elkaar verschillen?.

    link: When I was young [with o.a Lucius Malfoy

    de mannnenverslindster
    samenvatting:
    Ada is een echte mannenverslindster. Vroeger was ze een nerdje tot dat ze op een apart feestje kwam. De volgende dag was ze compleet veranderd, qua innerlijk en qua uiterlijk. Ze besluit wraak te nemen op alle jongens die haar vroeger toen ze nog lelijk was gepest hebben. Maar ineens ziet ze een 'warme' kant bij een van de jongens en ziet in dat hij best wel leuk is. Wat moet ze nou doen? Love or revenge?..


    hope you like the story! :)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 6:54 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    http://www.quizlet.nl/stories/38043/my-california-king/

    “Zijn adem danst over mijn gezicht en intens kijk ik hem aan, zoekend naar de liefde die ergens in mijn buik schuilt. Zijn handen glijden over mijn heupen en rusten uiteindelijk bij mijn onderrug. De jongen buigt voorover, klaar om zijn lippen op de mijne te leggen. Ik sluit mijn ogen zoals ze dat op televisie doen, en tuit mijn lippen om de kus te ontvangen.
    Shit. Weer niet.”

    Beter één vogel in de hand, dan tien in de lucht.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    tjaa....
    volgens mij lees je mijn story´s al:P:D


    It's not what you say, it's about the way you say it.