• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met overgewicht hebben dat aan zichzelf te wijten, en moeten niet klagen als ze gepest worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Oneens!
    Het kan ook door ziekte komen en daar kun je soms niets aan doen.


    Me so good.

    Oneens, het kan ook aan je lichaamsbouw en genen zitten etc.
    Maar, je kan natuurlijk ook altijd próberen te gaan sporten, als je echt teveel klaagt.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oneens. Net zoals anorexia bestaat er ook een 'ziekte' dat je niet kan stoppen met eten en kunnen er daardoor dus gewoon niks aan doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oneens, Bovenste 3 mensen, hebben goeie redens =]

    eens en oneens.
    als je dik bent kan je een dieet gaan volgen en meestal eten ze toch alleen maar vette dingen.


    its always the same road,it just go's on and on..

    Oneens. Veel mensen kunnen er niks aan doen.

    Maar aan 1 meisje uit me klas erger ik me wel heel erg. Die is 17, misschien 1.65 en weegt ruim 100 kilo. En die zeurt de hele dag dat ze te dik is, maar haalt ondertussen elke dag een broodje hamburger met alles dr op en dr aan in de kantine. En sowieso eet ze dr hele dag door koeken en snoep in de les.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Eens en oneens. Nu ga ik veel mensen op mijn dak krijgen, maar dit is mijn mening en daar leer je maar mee te leven. Veel mensen met overgewicht eten gewoon te veel en dan kan je er toch wel iets aan doen.
    Mensen die het dankzij een ziekte hebben niet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    doneens, soms kun je daar helemaal niets aan doen. dat ligt ook gedeeltelijk aan je bouw enzo...


    "Music was there for me when you weren't."

    Oneeens.


    -

    xSnoepjex schreef:
    Oneens!
    Het kan ook door ziekte komen en daar kun je soms niets aan doen.


    Simple, but effective.

    Oneens. Ze kunnen ook een ziekte hebben, daar kunnen ze niets aan doen. En als ze geen ziekte hebben vind ik het toch wel een beetje de fout van de ouders dan. Ze hebben dan hun kind geen gezonde opvoeding gegeven, vind ik.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Carcass schreef:
    Oneens, het kan ook aan je lichaamsbouw en genen zitten etc.
    Maar, je kan natuurlijk ook altijd próberen te gaan sporten, als je echt teveel klaagt.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Dat lijkt me duidelijk, oneens. Sowieso zou niemand gepest moeten worden, en dat mensen met overgewicht dat aan zichzelf hebben te wijten klopt ook lang niet altijd. Het kan ook aan je lichaamsbouw of medische problemen liggen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Carcass schreef:
    Oneens, het kan ook aan je lichaamsbouw en genen zitten etc.
    Maar, je kan natuurlijk ook altijd próberen te gaan sporten, als je echt teveel klaagt.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Oneens want een vriendin van mijn slikt medicijnen waar ze dikker van word dus ze kan er helemaal niets aan doen.

    (flower)


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3