• Ik ga naar een disco vrijdag. En ik had extra een vriendin niet meegevraagt omdat ze vet dom doet de laatste tijd. Nu vraagt ze op MSN of ze mee mag. fok jou. echt. Ze moet altijd vroeg naar huis en shit.

    Ik heb haar genegeerd op MSN en nu zegt ze: Laat maar ik vraag -naam- wel!. ik wil niet dat ze mee gaat -.-

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 19:12 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat gevoel ken ik.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Misschien moet je even met die vriendin aan wie ze het gaat vragen overleggen.


    You're all I need

    je kan het toch tegen haar zeggen?
    dat ze beetje raar doet en vroeg naar huis moet enzoo.
    en dat jij daar geen zin in hebt.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    xBIGBANG schreef:
    je kan het toch tegen haar zeggen?
    dat ze beetje raar doet en vroeg naar huis moet enzoo.
    en dat jij daar geen zin in hebt.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    dat is niet zo fair tegenover haar , vind je niet :-)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    dat is niet zo fair tegenover haar , vind je niet :-)
    hoezo niet?


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb nou precies hetzelfde, ik heb het haar een keer eerlijk gezegd, maar dat viel totaal verkeerd dus ik vraag haar nu soms mee/soms niet. Ik zou haar niet laten vallen, of toch eerlijk zijn.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Naja kan je ook zeggen: best, maar wij blijven wel tot zo en zo laat weg. Dan kan ze er in elk geval rekening mee houden en met een beetje mazzel haakt ze dan wel af 8]

    In onze uitgaansgroep is dat altijd wel relax, hoewel we de vorige keer 'al' om 3 uur weg moesten omdat iemand vlak daarvoor net terug kwam van een lange reis :'] Ook nog uitgaan daarna, dikke aanslag op je nachtrust :']

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 19:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    haha dat ken ik, dan zitten zana en ik op de fiets op naar huis, en dan wil een meisje -die ik dus totaal niet mag- met ons mee fietsen, dus gaan zana en ik altijd een andere weg naar huis, zodat het voor haar een omweg is, en ze niet met ons mee kan fietsen. - oeeh we are bad. ;d -


    Life is a beautiful struggle

    HAMTARO schreef:
    haha dat ken ik, dan zitten zana en ik op de fiets op naar huis, en dan wil een meisje -die ik dus totaal niet mag- met ons mee fietsen, dus gaan zana en ik altijd een andere weg naar huis, zodat het voor haar een omweg is, en ze niet met ons mee kan fietsen. - oeeh we are bad. ;d -

    Same x'd
    Ofja, wij zeggen dan van: 'We gaan naar de stad/Mac' Maar vaak gaan we dan alsnog naar de stad/Mac, geen idee waarom maar dan gaan we toch x'd

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 19:22 ]

    Seel schreef:
    dat is niet zo fair tegenover haar , vind je niet :-)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Seel schreef:
    dat is niet zo fair tegenover haar , vind je niet :-)

    Hoezo? Zij wil een leuke avond en die word verpest als zij mee gaat. Eerlijk of niet, Razac verdient toch ook een leuke avond/nacht? Je mag af en toe ook aan jezelf denken, je bent maar een keer jong :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hoezo is dat niet fair..
    jullie willen toch ook niet iemand mee hebben die je niet moet? :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Lekker aardig...
    Als je het gewoon zegt. Dat is wel zo eerlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gewoon zeggen dat je tot zo laat blijft en niet eerder weg gaat (krul)


    -