• Ik heb angst voor deuren die op slot kunnen, van de wc vooral.

    Toen ik klein was heb ik 4 keer opgesloten gezeten,
    en nu ben ik nog bang, ik test dus altijd het slot voordat ik naar de wc ga, want dan weet ik zeker dat ie het doet...

    Ben ik de enige met wc-deuren-angst?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    ik test ook altijd het slot, behalve bij mij thuis. ;3


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben ook ooit eens opgesloten geweest maar ik heb geen wc-deuren-angst.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nee. Waarschijnlijk niet. MAar ik heb geen sloten angst. Ik heb liftenangst :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HAMTARO schreef:
    ik test ook altijd het slot, behalve bij mij thuis. ;3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    HAMTARO schreef:
    ik test ook altijd het slot, behalve bij mij thuis. ;3


    jep behalve thuis, want daar weet ik dat ze werken...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    HAMTARO schreef:
    ik test ook altijd het slot, behalve bij mij thuis. ;3


    Music is what feelings sound like

    Ghehe 1 keer vast gezeten... toen bracht de meester mij terug ;D hij tilde mij op ;D

    man wat was ik overstuur toen [ksat in groep 3]
    Ik stond gelijk wel die dag bekent om et meisje die vast zat in de wc.. [dat ging gelukkig gauw over]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zat thuis 'ns opgesloten, lol XD


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben er niet echt bang voor, maar ik test wel altijd even de deuren. Je weet maar nooit...


    I am an idiot, I move.

    HAMTARO schreef:
    ik test ook altijd het slot, behalve bij mij thuis. ;3


    Trust me. I'm the doctor

    ik zat vroeger echt ZO vaak opgesloten xD maar ik ben niet bang ofzo. Het wende op een gegeven moment gewoon O,o


    Alis volat propriis

    Ik heb ook eens in de interatuin in zo'n wc opgesloten gezeten, en ik durfde daarna een tijd de wc niet meer op slot te doen :{
    hahahah, maar gelukkig nu weer wel


    As travars

    je bent niet de enige hoor
    toen ik klein was heb ik een keer opgesloten gezeten op een toilet in een restaurant in Frankrijk
    ik test ook altijd eerst het slot, behalve bij mij thuis, daar hebben wij een haakje xD

    Nee, bij mij is het niet ZO extreem.., en ja deze zomer zat ik voor ong. 10 minuten vast in de wc..(cat) maar toen kwam mijn vader gelukkig.

    maar ik kan er ECHT NIET tegen om bijv. door een klein tunneltje te kruipen ofso, dat gaat gwn niet.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 0:36 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    HAMTARO schreef:
    ik test ook altijd het slot, behalve bij mij thuis. ;3


    Daarvan weet ik namelijk dat ik maar beter kan roepen om te waarschuwen als er iemand aankomt, omdat dat slot klemt. -.-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell