• Heeyy!
    Ik ben weer thuis -Terug van paps- dus weer in een topic-bui.


    Maar goed ontopic ;
    Ik ging met paps en zijn vriendin the grudge 3 kijken.
    En in het begin schok ik al en toen schok Lizzy(De hond(baby)) ook nog eens door mij.
    En toen later vond ik hem steeds enger worden en toen ging de vriendin van mijn paps ff naar de keuken maar omdat mijn paps geopereerd is kon hij alleen op het bed in de huiskamer liggen.
    Dus ik helemaal bang verder kijken.
    En toen zei ik wat tegen papa en toen bewoog hij niet meer.
    En ik helemaal van dichtbij zijn gezicht bekijken laat hij me opeens schrikken.
    Ik had onderhand wel in de boks gepist(dus nog net niet).
    Maargoed later liet hij me nog een keer schikken door gezichts creme op zijn face te smeren.
    Maar toen gingen we naar bed en Lizzy kwam bij mij liggen en toen viel ik in slaap en toen werd ik s'nachts wakker en ik hoorde geluiden en de trap kraakte en toen deed ik mijn nek een beetje naar recht en toen knakte die.
    En toen voelde ik opeens de dekens naast me heen en weer gaan.
    Dus ik helemaal schrikken + paar tranen over mijn wangen:$
    Was het Lizzy,ik was vergeten dat ze er nog lag >.<
    Dus toen heb ik de hele nacht wakker gelegen en ik zweten me kapot door de spanning.
    En toen ging ik maar fantaseren over Ronaldinho voor 'afleiding'.

    Maar godgod de halve nacht wakker gelegen door die f****** film >.>

    moest er ff uit :x

    hebben jullie ook wel eens n8merrie's door films die jij wou zien?:P

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Volgens mij... heb ik nog nooit een nachtmerrie gehad door een film? -of onbewust...en dat ik het dus niet [meer] weet-


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    hahaha, het klinkt best wel grappig.
    maar ik ga binnenkort ook the grudge kijken.
    hij lijkt me alleen wel supereng ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Wel door films die ik Niet wilde zien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    BOUM schreef:
    hahaha, het klinkt best wel grappig.
    maar ik ga binnenkort ook the grudge kijken.
    hij lijkt me alleen wel supereng ;o


    nu ik er zo overna denk is het ook grappig maar ik scheet gister 7 kleuren :D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ging eens met twee vriendinnen ook een horrorfilm kijken. Ging over planten die mensen aten. Toen we wilden slapen, konden we onze ogen niet van het plantje in de vensterbank afhouden. Gelukkig waren we met z'n drieeën. Maarja, ik ben geen horrormens. Word heel snel bang.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn vriendin wou ooit is Final Destination 3 zien
    Ik was kei bang want ik ging binnen een week naar bobbejaanland en in die film speelde (toevallig??) ook een Julie mee


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ja, k heb ook wel zoiets gehad.
    wij waren met vrienden naar mijn vriendins huis geweest, want we hielden een filmavond. Nou, mijn vriendin en ik zeiden: ja jonges, we gaan een horrorfilm kijken. Drag me to hell. Geen leuke film, ik schoot 7 kleuren, en heb de hele tijd zitten schreeuwen, en de jongens maar lachen. niet normaal. die avond niet kunnen slapen.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    De eerste & laatste nachtmerrie door een film die ik has, was toen ik 8 jaar was ofzo :3


    None but ourselves can free our minds.

    hahah. xD
    Nja, ik vind die japanse versies van the Grudges zooo fake…
    Amerikaanse zijn wel tof. :D


    When you can live forever, what do you live for?