• Geen idee of jullie weleens rare dingen hebben meegemaakt op valentijnsdag, maar ik dus wel XD.

    Hier mijn verhaal:
    Ik had pp valentijnsdag al mijn moed verzameld om een briefje te schrijven en in het kluisje van mijn toenmalige crush te stoppen. Ik had er een hint opgezet van wie hij was, dus niet mijn naam. Ik was superzenuwachtig en uiteindelijk was het zo ver. Een vriendin ging met me mee, wij kijken of er niemand stond te kijken enzo en hoppa het briefje ging in het kluisje. Maar toen plofte hij in het kluisje eronder! Wij helemaal in paniek en toen gingen we naar de conciërge om de kluissleutel van het onderste kluisje te vragen met een heeeeeele slappe smoes. Die conciërge geloofde er helemaal niks van, maar gaf ons de sleutel en ja hoor, het briefje zat eindelijk in het goede kluisje.
    Ik opgelucht, nog steeds zenuwachtig, maar opgelucht dat het nu het goede kluisje was.

    De volgende dag zag ik mijn crush bij zijn kluisje staan. BIJ EEN HEEL ANDER KLUISJE ALS WAAR IK HET BRIEFJE IN HAD GESTOPT! Wat bleek, ik had het wel in het goede kluisje gestopt, maar in de verkeerde rij =_=.
    Ik in paniek, wie zou dat briefje nu vinden?

    Later heb ik nooit meer iets gehoord van mijn crush, dus ik dacht dat hij dat briefje nooit meer had gekregen, dus ik was alles al een beetje vergeten. Tot mijn crush er écht achter kwam. Weer een andere vriendin had het namelijk - toen ze dronken was - doorverteld aan de grootste roddelaar van de school en of course wist mijn crush het toen ook. Later sprak hij me aan op msn en vroeg of het waar was enzo. Hij was verder heel lief dus dat was wel fijn (:
    Maar toen begon ik dus over dat briefje, of hij dat ooit nog had gehad.
    Wat bleek nou? ;o:

    Het briefje, was op de grond terechtgekomen. Vervolgens heeft mijn lerares Frans het briefje gevonden, HET IN DE LERARENKAMER OPGEHANGEN en toen heeft de lerares scheikunde van mijn crush het aan hem gegeven. En toen dacht die sukkel dat het briefje geschreven was door een vriendin van mij!

    Nou, dat vergeet ik echt nooit meer. Gelukkig kan ik er nu om lachen omdat ik die jongen al een tijdje niet meer leuk vind, maar eerst kon ik er wel om janken XD.

    Hebben jullie ook wel eens zoiets raars meegemaakt? Op valentijnsdag, of gewoon zoiets op een andere dag?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 21:24 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een jongen heeft me ooit zó hard uitgescholden, op Valentijn, dat ik een maand in een dipje zat.
    Maar iets raarder, niet echt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nee, wel op de basisschool toen stuurde ik iemand een brief die vroeg of het van mij was en ik zij ja toen liep hij weg. THE END. -Ik was nog zo een kleine nerdje- XD


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik heb nog nooit iets raars meegemaakt op Valentijnsdag, ik heb sowieso nog niet zo heel veel meegemaakt op Valentijnsdag, dus ja... ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vergeet vaak dat het uberhaupt valentijnsdag is dus nee.


    -

    Haha, oké, wat een verhaal.(krul) Ik niets speciaal, nee.


    effort never betrays you

    Dat een vriendin erachter kwam dat de populairste jongen op mij was... De lul


    Today will be Girl's Day party with you~

    January schreef:
    Haha, oké, wat een verhaal.(krul) Ik niets speciaal, nee.


    I know, I know. Ik kwam er vandaag weer op toen ik die jongen zag dus vandaar dat ik er nu ineens mee kom xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)