• Zoals de titel het al zegt, ga ik morgen naar de bibliotheek. Maar ik zoek nog een boek om te lenen.
    Ik heb onlangs Romeo & Julia van Shakespeare gelezen, en die vond ik heel mooi. Nu zoek ik dus iets in die stijl.
    Ik dacht aan Woeste hoogten, maar het schijnt dat dat nogal een ingewikkeld boek is? Is dat zo?
    En heeft iemand goede aanraders van Shakespeare of iemand anders met zo'n schrijfstijl?

    Alvast bedankt! (nerd)


    Never run out of reasons to smile...

    Wuthering heights is een zeikboek haha. Jane Eyre is wel mooi! Verder hou ik niet zo van Jane Austen/Brontë zusjes.
    'De reiziger' van Diana Gabaldon.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Als je van Engelse literatuur houdt, zoals Shakespeare, dan zou ik je echt ALLES van Jane Austen aanraden, vooral pride and prejudice en sense and sensibility. Of Jane Eyre -van Charlotte Brontë geloof ik. Ook Northanger Abbey van Jane Austen trouwens, ik ben verliefd op dat verhaal. Die zijn wel van latere tijd dan Shakespeare, maar allemaal geweldig :Y)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.