• Ik ga maandag naar de kaper en ik zou graag mijn haar lang de ene kant wat korter dan de andere kant en met een bles.
    Doen of niet? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    doeeen.
    staat volgens mij heel stoer.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik vind het niet echt duidelijk haha, maar het klinkt niet zo super, sorry..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik vind het niet echt duidelijk haha, maar het klinkt niet zo super, sorry..

    Beter kan ik het niet uitleggen ;p


    all I want is the taste that your lips allow

    Geen idee wat die bles is, maar de vriendin van mijn broer had de ene kant van haar haar kort en de andere kant lang. En dat zag er echt super uit (:
    Maar ik weet niet of het jou staat, bij haar stond het maar een vriendin van haar had het ook ineens gedaan en bij haar stond het niet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RoseAngel schreef:
    Geen idee wat die bles is, maar de vriendin van mijn broer had de ene kant van haar haar kort en de andere kant lang. En dat zag er echt super uit (:
    Maar ik weet niet of het jou staat, bij haar stond het maar een vriendin van haar had het ook ineens gedaan en bij haar stond het niet.

    Maar mijn haar gaat lang blijven. Bless is gewoon een schuine poney ma echt van de ene kant volledig naar de andere. Het ging gwn om het idee als het ietsje korter was niet tientallen centimeters.(nerd)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 21:37 ]


    all I want is the taste that your lips allow