• Dus, laat me beginnen van bij het begin. Op 2 september 2010 stond All Time Low in Munchen, maar ik kon niet gaan omwille van mijn vader die geen tickets had gekocht. Dus, nu in februari staan ze in belgie. Exact 3 dagen voordat ik trug naar Belgie keer en ze komen niet naar munchen. Oké, ik denk, een andere keer. Komen ze dit jaar naar Rock Werchter, wat betekend dat ze hoogstwaarschijnlijk niet naar Pukkelpop komen. Guess what, ik heb dan nog 2 dagen school, dus 2 dagen later keer ik terug naar belgie. Ik ben echt teleurgesteld nu want ik wou ze doodgraag nog eens zien en een keertje foto's maken omdat mijn camera de vorige keer gestolen was en ik dus geen aandenken heb. Ik ben echt zo hgkgjs teleurgesteld nu. Het is toch echt niet meer eerlijk ;(


    We're hiding behind skin that's too tough

    Aw dat is niet leuk nee. Ach, ze komen vast nog wel eenx naar Belgie of zo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Kun je niet naar het concert in Nederland? -Ik weet niet wanneer die in België is, dus of je dan terug bent-


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    Kun je niet naar het concert in Nederland? -Ik weet niet wanneer die in België is, dus of je dan terug bent-

    Neen, het is nog eerder dan ze in Belgie zijn. Volgens mij haten ze me gewoon (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Neen, het is nog eerder dan ze in Belgie zijn. Volgens mij haten ze me gewoon (cat)

    Oh oke. Dat is wel echt flink balen! Hmm, dat zou kunnen, maar ik denk het niet hoor :')


    Never look back, don't doubt tomorrow.