• Een bieber story met ; Drank , drugs & uitgaan ;)

    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Karakter:
    Vriendje (moet niet, mag wel. ook liefst met foto):
    Houdt van:
    Heeft een hekel aan:
    Verslaafd aan:
    Extra:


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    Voornaam : Kayleigh
    Achternaam : Black
    Leeftijd 15
    Uiterlijk : Deze is goed om te klikken
    Karakter : Kayleigh is een heel erg aardig en lief meisje. Iedereen weet dat ze supergrappig is en bijna nooit serieus kan zijn. Kayleigh kan ook wel een supergemeen zijn als je iets hebt gedaan wat ahar niet zind
    Vriendje : Happy Single
    Heeft een hekel aan : Mensen die zomaaar oordelen
    Verslaafd aan : Justin Bieber en chocola

    Voornaam: Brooke
    Achternaam: Anderson
    Uiterlijk (liefst met foto):Brooke is een mooi wit-blond meisje.ze houd van zacht roze.ze heeft blauwe ogen
    Karakter: Brooke is lief en houd van alle dingen zowat.maar je zou haar toch nooit mogen bedriegen of beliegen,want dan wil je gewoon niet weten wat er gaat gebeuren
    Vriendje (moet niet, mag wel. ook liefst met foto):Justin Bieber?
    Houdt van:Alles,echt alles,Behalve school dan
    Heeft een hekel aan:Mensen die haar beliegen en haar bedriegen
    Verslaafd aan:Justin Bieber (ze heeft echt een bieberfever)


    Sexy lips dirty hips nice ass sexy smile it's bieber style.

    Voornaam: Olivia (Liv)
    Achternaam: Tyler
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (liefst met foto): Liv
    Karakter: Liv houdt erg van uitgaan en is gewend aan de aandacht die ze krijgt van alle jongens. Ze is een enorme player en is niet snel tevreden. Ze is erg egoistisch en laat haar vriendinnen altijd zitten. Liv is erg onzeker en probeert dat te verbergen door de bitch uit te hangen.
    Vriendje (moet niet, mag wel. ook liefst met foto):
    Houdt van: Uitgaan, zoenen, winkelen.
    Heeft een hekel aan: Nerds, mensen die de verkeerde kleding dragen.
    Verslaafd aan: Uitgaan, Drinken, Winkelen en zoenen.
    Extra: -


    Me so good.

    Voornaam: Samantha
    Achternaam: Tyler
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk (liefst met foto): Samantha heeft lang stijl blond haar. Ze krult hier en daar een beetje, maar dat weet ze te voorkomen door het te stijlen. Ze heeft groene ogen en door haar dikke wimpers komen die goed uit. Ze heeft een slank figuur en ze is trots op haar benen. Ze draagt het liefst leuke jurkjes met sandalen (met kleine hakjes) eronder.#Foto2
    Karakter: Samantha houd van feesten. Het liefst gaat ze naar elk feest wat er is. Haar ouders zijn ook heel rijk. Als Samantha iets wilt hoeft ze het alleen maar te vragen en dan kan ze het krijgen. Ze is best close met haar grote zus, Dewi (20 jaar) en ze gaat dan ook soms samen met haar naar clubs om jongens te spotten.
    Ze is best snel op haar teentjes getrapt en ze vertrouwt mensen niet zo snel. Ze is niet bang om gekwetst te worden, maar ze kan er niet tegen als ze iemand niet kent. Ze weet dan nooit of diegene vrienden met haar wil zijn om haar geld of omdat ze haar echt aardig vinden.
    Vriendje: Ze houdt het niet echt bij één jongen, maar heeft om de zoveel dagen wel een nieuw iemand. Ze is op dit moment samen met Dean.
    Houdt van: Feesten, jongens spotten, shoppen en Justin Bieber.
    Heeft een hekel aan: Sommige beliebers, nerdjes en mensen die haar haar zin niet geven.
    Verslaafd aan: Feesten en Justin Bieber.
    Extra: Haar ouders zijn rijk en vaak op zakenreis.

    Ik wil stiekem wel invullen, dus ik ga beginnen.:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Klein vraagje, mag ik Chaz? (A)


    all I want is the taste that your lips allow

    Voornaam: Olivia
    Achternaam: Mc Gregor
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (liefst met foto): Olivia Heeft prachtige rode haren met een paarse schijnt tot net over haar borst met een pony. Ze heeft een heel witte huid, deels door de drugs deels natuurlijk en ze is 1m67. Ze heeft blauw/groene ogen die altijd boekdelen spreken. Je kan zo aan haar zien wat er scheelt. Ze houd van retro kledingstijl.
    Karakter: Olivia is een vurige meid. Ze is opzich heel lief en behulpzaam maar ze is rap op haar tenen getrapt en dan is de buurt te klein. Dan word ze heel snel hysterisch. Ze is ook zeer zeer gevoelig en als ze stoned is kan het soms eens gebeuren dat ze begint te huilen of opeens heel gelukkig gaat doen. Ze kan ook heel hyper doen en huppelt dan altijd en maakt melige opmerkingen.
    Vriendje (moet niet, mag wel. ook liefst met foto): Chaz Somers *links*?
    Houdt van: Gewoon fun maken. Véééééééél uitgaan etc.
    Heeft een hekel aan: Mensen die met hun air het gat in ozonlaag kunnen vullen.
    Verslaafd aan: Drank, weed en cocaïne.
    Extra: ze heeft een tattoo op haar pols het teken van chanel omdat ze soms fotoshoots van hen moet doen.


    all I want is the taste that your lips allow