• Ik weet niet zeker of er hier al een topic over is, if so, I'm sorry.
    Wie is jouw favoriete YouTuber?
    Ik ben al een tijdje een grote fan van Markiplier. Ik hou van die man.



    Post hier jouw favoriet! c:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 22:43 ]

    Ik moet zeggen dat ik nu nauwelijks youtubers volg, maar vroeger was Kurt Hugo Schneider wel echt mijn favoriet. Als die mee telt dan. :Y)


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    Ik moet zeggen dat ik nu nauwelijks youtubers volg, maar vroeger was Kurt Hugo Schneider wel echt mijn favoriet. Als die mee telt dan. :Y)

    Omg, dat is een tijdje terug xp ik luisterde ook wel eens naar Boyce Avenue, ken je hun?
    En tuurlijk telt hij mee hahha.

    NaughtyDog schreef:
    (...)
    Omg, dat is een tijdje terug xp ik luisterde ook wel eens naar Boyce Avenue, ken je hun?
    En tuurlijk telt hij mee hahha.


    Hahaha, nee. Ik was destijds nogal in de ban van Kurt, weinig tijd voor andere youtubers. (nerd)


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Hahaha, nee. Ik was destijds nogal in de ban van Kurt, weinig tijd voor andere youtubers. (nerd)

    hahahah awww

    Ja, er is een Youtuber fantopic, maar daar gebeurt op zich niks. Mijn favoriete Youtuber is Joe Sugg aka ThatcherJoe.


    16 - 09 - '17

    Pff, dat is een moeilijke vraag. Ik kan niet zo een iemand noemen, maar danisnotonfire, AmazingPhil en PewDiePie zijn toch wel mijn favorieten.


    Because I love him, do I need another reason?

    Nakama schreef:
    Ja, er is een Youtuber fantopic, maar daar gebeurt op zich niks. Mijn favoriete Youtuber is Joe Sugg aka ThatcherJoe.

    Oops

    Milan Knol en Gamemeneer :-)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Pewdiepie is wel echt mijn favoriet :-)


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb een tijdje Enzo Knol gekeken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De enige die ik ook echt daadwerkelijk in de gaten houd zijn PewDiePie en Matt Shea.
    Maar Jenna Marbles en CinnamonToastKen zijn ook wel leuk :')


    El Diablo.

    Ik kijk wel vrij vaak naar Good Mythical Morning & TheRadBrad's gaming videos, maar dat is het zo'n beetje; Een paar booktubers hier en daar.


    Ex astris, sciencia

    Miranda sings, colleen ballinger, pewdepie, uhohbro

    Nakama schreef:
    Ja, er is een Youtuber fantopic, maar daar gebeurt op zich niks. Mijn favoriete Youtuber is Joe Sugg aka ThatcherJoe.


    Yass, same here.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    BrizzyVoices, Rosanna Pansino, EenhoornJoost en Tyler Oakley.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 19:56 ]


    Our brains are sick, but that's okay.