• Zet hier jou manier/Ideeén neer ;)


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    heeft ie hyves of twitter ofzo? je voorstellen als iemand anders en vrienden worden en dan keihard dumpenXD


    You've cat to be kitten me right meow.

    Gewoon in de les gaan zitten. Maar alleen zitten. Voor de rest niks doen.
    Dan vraagt de leraar(es): 'Waarom pak jij je spullen niet?'
    'Nou kijk, ik kan mezelf gaan vervelen met uw les. Ik kan u vervelen maar dan wordt u niet blij en ik kan degene die naast me zit vervelen maar dan wordt hij en u niet blij. Zo heeft niemand last van me.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    pennen klikken, met armbanden over de tafel heengaan, pennen inmens vaak laten vallen, en zorgen dat je huiswer afhebt met controle (overgeschreven boeit niet) dat vinden ze niet leuk omdat ze verwachten dat je het niet af hebt [a]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wij hebben zo'n pen dat als je erop klikt je dan een klein schokje voelt, hilarisch =P ze hebben het bij mij ook al geflikt maar het doet geen zeer ofzo maar dat is echt wel zalig bij leerkrachten ^^


    But love's a malady without cure

    Je kunt afspreken met de klas om alle boeken/tassen/etui's tegelijk op de grond laten vallen.
    Onze leraar schrok zich dood ^^
    En hij liet niemand nablijven want hij wilde niet een hele klas laten nablijven(:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Je kunt afspreken met de klas om alle boeken/tassen/etui's tegelijk op de grond laten vallen.
    Onze leraar schrok zich dood ^^
    En hij liet niemand nablijven want hij wilde niet een hele klas laten nablijven(:


    Die ga ik zeker doen!
    haha


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    OKe. Ik kom even met mijn geniale ideeën:

    ~ Als je een in valler heb. De eerste 20 minuten muis stil zijn. Dan denkt hij dat je een brave klas heb. En dan precies na 20 minuten met zijn alle gaan gillen.
    ~ Bij elk woord van de leraar door denken.
    ~ Als de leraar gaat zitten alle staan. Als hij gaat staan alle zitten.
    ~ Als je leraar een gehoor apparaat heeft de hele tijd zoemen en dan als je iets moet zeggen met je lippen bewegen maar niks zeggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    OKe. Ik kom even met mijn geniale ideeën:

    ~ Als je een in valler heb. De eerste 20 minuten muis stil zijn. Dan denkt hij dat je een brave klas heb. En dan precies na 20 minuten met zijn alle gaan gillen.
    ~ Bij elk woord van de leraar door denken.
    ~ Als de leraar gaat zitten alle staan. Als hij gaat staan alle zitten.
    ~ Als je leraar een gehoor apparaat heeft de hele tijd zoemen en dan als je iets moet zeggen met je lippen bewegen maar niks zeggen.


    Die zijn geniaal! ;D:D
    Dankje (: ;D


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    punaise-op-stoel-truc werkt altijd
    (wel heftig, niet mijn verantwoordelijkheid als je gesnapt wordt)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    VIPpas schreef:
    OKe. Ik kom even met mijn geniale ideeën:

    ~ Als je een in valler heb. De eerste 20 minuten muis stil zijn. Dan denkt hij dat je een brave klas heb. En dan precies na 20 minuten met zijn alle gaan gillen.
    ~ Bij elk woord van de leraar door denken.
    ~ Als de leraar gaat zitten alle staan. Als hij gaat staan alle zitten.
    ~ Als je leraar een gehoor apparaat heeft de hele tijd zoemen en dan als je iets moet zeggen met je lippen bewegen maar niks zeggen.


    dat laatste moet je gewoon niet doen..... klotestreek!!! :S Die leraar heeft er toch niet zelf voor gekozen dat ie minder hoort?

    Laat ze gewoon met rust, dan laten hun jou ook met rust! Vind je het gek dat ze je de klas uitsturen nadat je bijv. miss wel 30 min. lang zit te kletsen?

    Eerst over je eigen gedrag nadenken!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    dat laatste moet je gewoon niet doen..... klotestreek!!! :S Die leraar heeft er toch niet zelf voor gekozen dat ie minder hoort?

    Laat ze gewoon met rust, dan laten hun jou ook met rust! Vind je het gek dat ze je de klas uitsturen nadat je bijv. miss wel 30 min. lang zit te kletsen?

    Eerst over je eigen gedrag nadenken!

    blub
    Ik houd van klotestreken^^
    Als ik ze met rust zou laten, dan zou ik me de hele les vervelen --'
    Ik vind het niet gek als ze me er na 30 minuten uitsturen, het is een gewoonte geworden (;
    ik denk niet, ik doe

    ;p
    Ik doe ook soms zoemen, maar dan neit met een leraar met gehoorapparaat, maar gewoon bij een les waaarin ik me verveel;3
    het is echt melig want de leraar heeft sosm niet door wie het is (;


    Me so good.

    Als je zou opletten, dan zou je je al minder vervelen, en heb je later meer kans op een goed beroep ;) want je als je gewoon goed mee doet met de lest wordt er vaak altijd nog wel gematst met punten of wat dan ook. Daar heb je meer aan dan irritant doen.

    Als je als klas stil bent, en je pakt het heel slim aan, kan je zelf een half uur eerder uit zijn ofzo ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    Als je zou opletten, dan zou je je al minder vervelen, en heb je later meer kans op een goed beroep ;) want je als je gewoon goed mee doet met de lest wordt er vaak altijd nog wel gematst met punten of wat dan ook. Daar heb je meer aan dan irritant doen.

    Als je als klas stil bent, en je pakt het heel slim aan, kan je zelf een half uur eerder uit zijn ofzo ;)

    Een half uur eerder uit? Nee dat doen ze hier niet. En als ik oplet verveel ik me ook al dood. En ze doen ons nooit matsen. Alleen de leuke leraren, maar daar ben ik iets liever(;
    En beter opletten, ik ben al beter aan het opletten(;


    Me so good.

    Mensen van je klas in de kast verstoppen -werkt echt! ik spreek uit ervaring- ;]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Dit is een idee van een geweldige leerkracht van me:
    Iedereen in de klas neemt een (ouderwetse) wekker mee naar school. Je verstopt die over de hele klas en laat ze om de 5 minuten aflopen. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury