• Hii x
    ik heb nu iets langer dan 3 weken me septum weet iemand misschien of ik het ringetje al kan verwisselen? Want ik heb nu best wel een groot ringetje en dat vind ik heel irritant.
    xx

    Ja, volgens mij kun je die piercing al na 2 weken wisselen voor een kleinere (:

    Ik zou het voor de zekerheid aan je piercer vragen. Heeft hij eigenlijk niets gezegd over het verwisselen?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Flamingo schreef:
    Ik zou het voor de zekerheid aan je piercer vragen. Heeft hij eigenlijk niets gezegd over het verwisselen?

    nee niet echt ;o maar me piercer zit nu in engeland op familiebezoek dus daarom vroeg ik het me eigenlijk af haha.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 22:34 ]

    16012011x schreef:
    (...)
    nee niet echt ;o maar me piercer zit nu in engeland op familiebezoek dus daarom vroeg ik het me eigenlijk af haha.

    Oh ja dat is handig. Kan je dat dan niet bij die shop ofzo vragen? :3

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 22:34 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, serieus.. echt niet doen! Je moet minstens 2 maanden wachten? Hoezo, omdat je anders de kans krijgt het gat gaat ontsteken. Piercers zeggen vaak 'ach boeie, dat kan wel' maar ik heb zelf meegemaakt + een paar andere mensen die ik ken, dat dat dus wél fout gaat :'DDD.

    Als je hem nu al eruit haalt, gaat hij waarschijnlijk irriteren en probeert je neus hem eruit te drukken als tegenreactie. Dan zweert hij er bijna uit, maar doordat hij er zegmaar niet uitgedrukt kan worden door je huid en kraakbeen, gaat hij scheef groeien. Is bij mij ook gebeurd. Je ziet het niet heel erg.. Maar tis en blijf kut :'D. Toch nog maar even met een koeienring rondlopen dan? Lijkt me wel het verstandigst. Maarja, uiteindelijk moet je dat natuurlijk zelf weten (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Flamingo schreef:
    (...)
    Oh ja dat is handig. Kan je dat dan niet bij die shop ofzo vragen? :3

    Hmm ja denk dat ik morgen gewoon anders ff langs ga (:

    KirstenSnaps schreef:
    Nee, serieus.. echt niet doen! Je moet minstens 2 maanden wachten? Hoezo, omdat je anders de kans krijgt het gat gaat ontsteken. Piercers zeggen vaak 'ach boeie, dat kan wel' maar ik heb zelf meegemaakt + een paar andere mensen die ik ken, dat dat dus wél fout gaat :'DDD.

    Als je hem nu al eruit haalt, gaat hij waarschijnlijk irriteren en probeert je neus hem eruit te drukken als tegenreactie. Dan zweert hij er bijna uit, maar doordat hij er zegmaar niet uitgedrukt kan worden door je huid en kraakbeen, gaat hij scheef groeien. Is bij mij ook gebeurd. Je ziet het niet heel erg.. Maar tis en blijf kut :'D. Toch nog maar even met een koeienring rondlopen dan? Lijkt me wel het verstandigst. Maarja, uiteindelijk moet je dat natuurlijk zelf weten (nerd).

    Oke haha wist ik niet ;o thanks !

    KirstenSnaps schreef:
    Nee, serieus.. echt niet doen! Je moet minstens 2 maanden wachten? Hoezo, omdat je anders de kans krijgt het gat gaat ontsteken. Piercers zeggen vaak 'ach boeie, dat kan wel' maar ik heb zelf meegemaakt + een paar andere mensen die ik ken, dat dat dus wél fout gaat :'DDD.

    Als je hem nu al eruit haalt, gaat hij waarschijnlijk irriteren en probeert je neus hem eruit te drukken als tegenreactie. Dan zweert hij er bijna uit, maar doordat hij er zegmaar niet uitgedrukt kan worden door je huid en kraakbeen, gaat hij scheef groeien. Is bij mij ook gebeurd. Je ziet het niet heel erg.. Maar tis en blijf kut :'D. Toch nog maar even met een koeienring rondlopen dan? Lijkt me wel het verstandigst. Maarja, uiteindelijk moet je dat natuurlijk zelf weten (nerd).


    Volgens mij is dit iets ovedreven, want je moet er na 2 weken juist een kleinere indoen, omdat de grote versie er alleen is om zwellingen enz, tegen teg aan.

    -nvm foute post-

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 23:12 ]


    Wie du mir, so ich dir.