• Ik vind het toch zo irritant, dat als ik een verhaal lees ik er pas 10 delen later achter kom dat het gaat over Justin Bieber, terwijl ik daar niet van hou. Nu dacht ik... Zou er misschien naast zoiets als genre ook iets kunnen komen dat je kan kiezen welke artiest er in jou verhaal mee speelt? Zo weet je meteen over wie het gaat! (:

    Hmm, meestal staat dat gewoon in de titel of beschrijving.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    nou meestal staat het erbij, maar als het er komt heb ik er geen probleem mee


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Pirates schreef:
    Hmm, meestal staat dat gewoon in de titel of beschrijving.

    Inderdaaad.


    -

    Smeagol schreef:
    nou meestal staat het erbij, maar als het er komt heb ik er geen probleem mee


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Smeagol schreef:
    nou meestal staat het erbij, maar als het er komt heb ik er geen probleem mee


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Dus dat je uit een lijstje kiest ofdat je het zelf moet invullen?
    Want dat lijstje moet dan wel hééééél lang worden, denk ik. :'D

    Als je het zelf kan invullen vind ik het wel oké.


    Let the Night embrace you

    Smeagol schreef:
    nou meestal staat het erbij, maar als het er komt heb ik er geen probleem mee


    Hope goes lost but never dies.

    Meestal staat het erbij, of kun je het wel zien aan de cover. Of gewoon aan de namen van de hoofdpersonen.
    Verder is het volgens mij geen slecht idee, alleen moet je dan zoals Faerie al zegt een heel erg lange lijst hebben, of je moet het gewoon zelf invullen. Maar zelfs dan zullen er waarschijnlijk nog mensen zijn die het niet doen, dus ik weet niet zeker of het veel nut heeft.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Faerie schreef:
    Dus dat je uit een lijstje kiest ofdat je het zelf moet invullen?
    Want dat lijstje moet dan wel hééééél lang worden, denk ik. :'D

    Als je het zelf kan invullen vind ik het wel oké.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg