• Vandaag heeft een meisje uit mijn klas haar nieuwe navelpiercing geshowt. & OMG, ik had beter niet gekeken, want ik heb er een trauma aan over gehouden. (/overdrijf maar Toke, overdrijf maar.) Ze is niet echt 'dun', en dus vind ik dat ze beter een andere piercing had gekozen. Met andere woorden; Ze is best dik, en de piercing was niet meteen op te merken want je moest even zoeken tussen haar *rollen.
    - Oke, ik spreek niet aardig over der, maar *kuch* Ik haat dat meisje.

Kennen jullie ook zo'n mensen? ;/

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

Ik snap wel waarom je dat zo neerzet. Je vindt het lelijk en beschrijft waarom (want anders gaan mensen weer zeggen dat het een kwestie van smaak is). Hoe moet je dat anders neerzetten? Ik vind het pas hard als je dat tegen dat meisje zelf zou zeggen. Iedereen denkt weleens zo over mensen.

Maar het lijkt me echt heel erg om dat te zien o.o Ik vind navelpiercings sowieso niet zo mooi.

To live would be an awfully big adventure

Infinitum schreef:
    Ik snap wel waarom je dat zo neerzet. Je vindt het lelijk en beschrijft waarom (want anders gaan mensen weer zeggen dat het een kwestie van smaak is). Hoe moet je dat anders neerzetten? Ik vind het pas hard als je dat tegen dat meisje zelf zou zeggen. Iedereen denkt weleens zo over mensen.

Maar het lijkt me echt heel erg om dat te zien o.o Ik vind navelpiercings sowieso niet zo mooi.

dat dus.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

VIPpas schreef:
    Ja :Y). Rustig maar, je bent niet de enigste!

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Tsjah ik had ook een meisje, die was echt super dik, en die had ook een navelpierching iellwww. Iedereen lachte haar uit, best zielig maarjah ze doet het zelf.. Ik ben zelf ook niet dun, en ik doe het niet noway :S

TSjah ze moet het zelf weten hea

What is youre favo scary movie?

aii pijnlijk voor haar xD
    stiekem vind ik het wel moedig dat ze dat durft :X

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Ik vind een navelpiercing wel mooi. Maar dan alleen bij meisjes met een mooi figuur.
    Eigenlijk vind ik het best wel cool dat ze dat gedaan heeft. Zo toont ze dat ze gewoon doet wat ze wil en zich niets aantrekt van anderen.

[ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 12:56 ]

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Tricia schreef:
    Ja :Y). Rustig maar, je bent niet de enigste!

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.