• Wie is er hier allemaal van plan om te gaan reizen na de middelbare school of studie? En dan bedoel ik echt een paar maanden ergens heen. Hoe lang zou je weg willen en waar wil je heen?
    Ik dacht dat het wel leuk was om een topic hierover te openen, om ideeën uit te wisselen.

    Ikzelf wil na mijn studie eerst een jaar of 2 werken om te sparen, en daarna wil ik gaan reizen. Ik wil eerst met mijn beste vriend minstens een half jaar langs de oostkust van Amerika toeren met een auto, en daarna wil ik zelf nog naar Australië of Nieuw Zeeland.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wil op een motor door Amerika trekken. Wanneer weet ik nog niet, maar ooit ga ik dat doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nou, ik wil niet echt gaan reizen enzo, maar ik ga waarschijnlijk wel na de middelbare school naar Canada om daar te touren. Waarschijnlijk gaan we dan echt héél het land door enzo en ben ik waarschijnlijk iets van 2/3 maanden weg.


    your eyes are like stars in the night.

    *Steekt hand op*

    Na mijn middelbaar ga ik er een jaar tussenuit. Ik denk dat ik begin met Australië en Azië. Later in mijn leven ga ik naar Amerika en Afrika. ik wil de complete wereld zien. En dan niet in all-inclusive vakanties maar ook echt de sloppewijken etc.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Na mijn studie door Amerika met een vriendin (: Staat al 2 jaar vast ofzo haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wil juist voor mijn studie reizen. Ik zou het geweldig vinden om in Canada te studeren. (:
    Dream on, Iris.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Als ik het geld en tijd ervoor had zou ik seizoenwerk gaan doen in Australië, op een fruitbedrijf ofzo. Maar dat gaat 'em niet worden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Pickwick schreef:
    Ik wil juist voor mijn studie reizen. Ik zou het geweldig vinden om in Canada te studeren. (:
    Dream on, Iris.

    Niet dromen, doen! Je krijgt er spijt van als je het niet doet, geloof mij. Daarom wil ik na mijn studie nog gaan reizen, omdat ik dat na de middelbare school niet heb gedaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Niet dromen, doen! Je krijgt er spijt van als je het niet doet, geloof mij. Daarom wil ik na mijn studie nog gaan reizen, omdat ik dat na de middelbare school niet heb gedaan.


    Ik krijg er zeker spijt van, maar ik heb gewoon het idee dat het niet gaat lukken (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Nee dat lijkt me helemaal niks. Wat heb je daar nou aan :'D


    -

    Ik zou wel willen reizen en zo, maar ben bang dat ik te weinig geld heb dan.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik wil na mijn studie eerst éen of 2 jaar werken en dan door Spanje trekken, en ik wil ook nog een keer backpacken in Australië en door Argentinië trekken.


    Hope goes lost but never dies.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Ik krijg er zeker spijt van, maar ik heb gewoon het idee dat het niet gaat lukken (:

    Ga keihard sparen (: Dan lukt het vast wel!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Genius schreef:
    Nee dat lijkt me helemaal niks. Wat heb je daar nou aan :'D

    Ervaring (: En ik wil tijdens het reizen ook hier en daar werken of vrijwilligerswerk gaan doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Ervaring (: En ik wil tijdens het reizen ook hier en daar werken of vrijwilligerswerk gaan doen.

    Hmm okee. Nouja ieder z'n ding (krul)


    -

    Ik wil misschien een half jaar in een ander land gaan studeren (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.