• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Wil je meedoen? Dat kan vul dit dan even in.

    Rol;
    Naam;
    Bijnaam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk[Graag een foto];
    Talent;
    Extra;



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Ryan Stevens ||quin98||


    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.




    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 21:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol; Jongen in internaat.
    Naam; Quince Flint Rodriques
    Bijnaam; Quin, Flinny, Rodriques, Q.
    Leeftijd; 17
    Innerlijk; Q is een toch wat eigenwijze jongen die graag kattekwaad uithaald, maar met mate. Hij is over zichzelf best gesloten. Ook is Q erg nieuwsgierig en wil graag overal achter komen. Hij is aardig voor de mensen die dat tegen hem zijn en kiest zijn vrienden zorgvuldig.
    Uiterlijk[Graag een foto];




    Talent; Kan erg goed zingen en houd van Drama, toneel dus.
    Extra; Q is opgegroeid in een grote familie, hij heeft twee broers en drie zussen, hij is de middelste van de jongens. Vaak werd hij door zijn zussen naar beneden gehaald omdat hij niet zo heel slim is en aan ADHD leidt. Zijn zussen hadden dus echt de pik op hem in. Want als er een jongen bij hen over de vloer kwam, irriteerde Q de jongen zo lang, tot hij weg ging. Met zijn broers kan hij het wel goed vinden.
    Q is naar McFills High gekomen omdat zijn ouders het de beste optie vonden, want hij is immers de druktste in huis maar heeft toch talent.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 16:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol;Jongen
    Naam;Andrew Brown
    Bijnaam; Drew
    Leeftijd; 17
    Innerlijk; Drew is aardig en is erg muzikaal,hij speelt gitaar en zigt daar vaak bij,wat hij erg goed kan. Veder is hij ook best sportief en is vaak vrolijk,hij is heel spontaan en maakt snel vrienden. Soms kan hij iets te enthousiast en vrolijk zijn en wordt het irritant.
    Uiterlijk[Graag een foto];


    Talent;Hij kan erg goed zingen, acteren kan hij ook redelijk.
    Extra;/

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 16:48 ]

    Goed ik ga je toevoegen ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik ga zo een personage aanmaken.
    maar er zit dus niet echt een verhaallijn in? ik bedoel, is dat meestal niet de reden adt RPG's snel stilvallen..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ehm jawel maar ik ga die zo wel even schrijven ;) Ik moet eerst even mijn honden uitlaten en dan ga ik onder het uitlaten wat verzinnen en dan schrijf ik het als ik terug kom ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol;Jongens
    Naam;Anthony Kilian en Jason Brandon von Monroe
    Bijnaam;Antz en Jayy
    Leeftijd;19. Antz is 10 minuten ouder
    Innerlijk;Antz en Jayy zijn een stel goegebekte vrolijke jongens. Kwa hun gedrag zou je niet zeggen dat ze 19 zijn, want ze kunnen alleen maar klieren. Ze halen altijd grapjes uit en kunnen totaal niet stilzitten. Ze zijn altijd bezig, en meestal is dat met hun talent. De tweeling heeft een dezelfde gedachten en het is dan ook vaak dat je ze tegelijkertijd hetzelfde hoort zeggen. Dit komt ook omdat ze altijd in elkaars beurt te vinden zijn. Beide luisteren ze naar niemand en ze zullen altijd doen waar ze zelf zin in hebben. Als ze iets in hun hoofd hebben moet het ook echt gebeuren en het liefst ook nog meteen. En dan heb je nog hun aandachtsprobleem. De jongen willen het liefst 24/7 aandacht en als ze dat niet krijgen, eisen ze het wel op. Dat is dan ook de reden dat ze zo goed zijn in toneel. dan staan ze namelijk letterlijk in de spotlights.
    Uiterlijk;
    Antz:


    Jayy:


    Talent;beide hun talenten zijn Toneelspelen en Zingen. al blinkt Antz meer uit in het drama gedeelte en Jayy juist met zijn stem.
    Extra;De tweeling heeft geen broertje of zusjes. gewoonweg omdat hun ouders het niet aanduwrfde om nog meer van zulke kinderen te krijgen. 2 van hun is namelijk al teveel.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wie is hij in real?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    geen flauw idee. moet dat er bij dan?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vul d'r ook wel even één in. :3
    Normaal doe ik geen RPG's maar deze lijkt me wel leuk. Ben dus een beetje een newbie... maar hopelijk lukt het toch.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Neen vin hem wel leuk xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Wiarda Okee, leuk welkom :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol; Jongen in internaat
    Naam; Stephen Francis Greensfield
    Bijnaam; Steve
    Leeftijd; Zestien
    Innerlijk; Stephen is een vrij verlegen jongen. Een beetje een muisje, zou je kunnen zeggen. Hij stapt niet graag op mensen af en is vrijwel altijd het pispaaltje. Eigenlijk heeft hij nooit anders gekend dan het slachtoffer zijn van pesterijen, maar omdat hij anders denkt dan andere kinderen doet het hem ook niet zoveel. Het is een vorm van aandacht en hij vindt het persoonlijk altijd nog beter om rare bijnamen te krijgen dan dat mensen hem helemaal negeren. Hij is licht autistisch en zal daarom ook altijd het positieve in de situatie blijven zien, al is de situatie nog zo verschrikkelijk.
    Uiterlijk[Graag een foto];


    Talent; Toneel, drama. Stephen heeft een talent voor typetjes en het immiteren van mensen op een komische manier.
    Extra; Stephen is dus licht autistisch. Hij heeft PDD-NOS, wat betekent dat hij het liefst altijd een strak schema heeft voor de dag en dat hij er niet van houdt wanneer mensen onduidelijk tegen hem zijn. Verder kan hij heel sociaal zijn, maar hij is niet de persoon die de eerste stap naar iemand zet. Hij is ergens best bang om daarin 'afgewezen' te worden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    @ Wiarda, hij is goed ik voeg je toe.

    O mensen btw doel een is toegevoegd!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb de hoeveelheid mensen verlaagd naar 9!

    Nee ipv het verlaagde aantal jongens heb ik het personen per Q account verhoogd naar 2!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 18:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol; Jongen op het internaat
    Naam; Owan Nuro
    Bijnaam; Owie
    Leeftijd; 16
    Innerlijk; Owan is bij andere mensen vaak vrolijk en druk maar als hij alleen is verandert hij in een rustige jongen. Hij is vrij zelfverzekerd maar vind zichzelf nooit de beste. Humor wordt er bij hem ook vaak gebruikt.
    Uiterlijk[Graag een foto];


    Talent; Dansen vooral Jazz Breakdance en Ballet en zingen
    Extra; tot nu toe niks

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:51 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."