• Ik verveel me dood! Dus ik moet nú wat te lezen hebben! ;D Het allerliefst Tom Kaulitz of anders onbekende personen of anders Twilight/Robert Pattinson/Taylor Lautner. Maar géén Justin Bieber. Het liefst met een aantal delen! (:

    The Demonhunters

    Toen Jennifers ouders overleden was ze genoodzaakt om samen met haar broer in te trekken bij haar oom en tante, in het kleine stadje Huntsville.
    Het huis waar ze woonden had een grote geschiedenis, waar Jennifer in geïnterresseerd raakte door een Geschiedenis-project.
    Wat ze niet weet is dat dit project tot haar dood kan leiden..


    Onbekende Personen (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Immortality - a fate worse than death

    Onbekende personen, over vampieren. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    We keep on dreaming. ~ Tom Kaulitz

    Heeft 76 delen, die onderverdeelt zijn in 32 hoofdstukken. (:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 13:05 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Pickwick schreef:
    The Demonhunters

    (...)


    Onbekende Personen (:


    Klinkt leuk 8D


    Trust me. I'm the doctor

    http://www.quizlet.nl/stories/41250/ik-beloof-het/

    Onbekende personen! (:


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Live rough, die young.

    Tom Kaulitz :9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Rooftops schreef:
    We keep on dreaming. ~ Tom Kaulitz

    Heeft 76 delen, die onderverdeelt zijn in 32 hoofdstukken. (:


    Jaaaaay! Dit verhaal was ik kwijt, ik heb het lang gevolgd totdat ik het plotseling kwijt raakte uit mijn bladwijzer-ding. Ga hem meteen weer lezen (:

    Forever is a long time. Het gaat over Leah Clearwater (twilight) en is een vervolg op twilight. Ik had er ook een over haa tijdens twilight, maar ik kan niet alle hoofdstukken terugvinden O,o


    Alis volat propriis

    de mannenverslindster:
    Ada is een echte mannenverslindster. Vroeger was ze een nerdje tot dat ze op een apart feestje kwam. De volgende dag was ze compleet veranderd, qua innerlijk en qua uiterlijk. Ze besluit wraak te nemen op alle jongens die haar vroeger toen ze nog lelijk was gepest hebben. Maar ineens ziet ze een 'warme' kant bij een van de jongens en ziet in dat hij best wel leuk is. Wat moet ze nou doen? Love or revenge?..


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    http://www.quizlet.nl/stories/40132/the-story-of-insecurity/

    Even een stukje:

    Rome nam mij in zijn armen, zo vertrouwd had iets nog nooit gevoeld. Ik deed mijn best mijn tranen in te houden, en schaamde me vrèselijk. 'Hij is weg, Emma. Blijf voortaan bij me!' hij zei het boos en bezorgd tegelijk. 'Maaar, zijn voeten praatte' zei ik, hij stopte met mij knuffelen, en keek me in mijn ogen aan. Hij leek te zwaaien met zijn hand voor m'n ogen. 'Wàt heb jij op?!' vroeg hij. Een nog bezorgdere toon in zijn stem. 'Ik weet nie, alleen..' ik deed mijn best op te staan, maar viel toen voorover, en klapte met mijn hoofd tegen de koude grond. Dàt was het laatste wat ik me herinnerde van die nacht.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 13:23 ]

    Confused schreef:
    (...)

    Jaaaaay! Dit verhaal was ik kwijt, ik heb het lang gevolgd totdat ik het plotseling kwijt raakte uit mijn bladwijzer-ding. Ga hem meteen weer lezen (:


    Oh, haha, leuk. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Beauty tips
    Het is geen verhaal, maar meer een story met allemaal tips over hoe je je huid schoon houdt, en fruitmaskers maakt, enzovoort(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Magical Memoirs.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Wil je niet meer kwijt! (TH)
    My life with The Doctor dit is een science-fiction


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Misschien vind je mijn net nieuwe HP-story op mijn andere account ook wel wat?


    I solemnly swear that I am up to no good.