• Heeeey,
    Ik heb dus iemand nodig om een verhaal mee te schrijven :)
    --> ik heb namelijk een idee voor een verhaal, maar ik zit een beetje met het probleem dat ik ondertussen nog meer dan 5 verhalen heb staan, waaraan ik nog aan moet werken, plus ik kan niet altijd even actief zijn als ik zou willen xD Maar ik wil toch dit verhaal maken, sorry xD
    Dus hier ff een beetje het idee :3

    Er is een meisje op school en ze wordt gepest. Daardoor snijdt ze zichtzelf. Haar enige steun zijn een paar beroemde gasten, die haar niet eens kennen. (ik moet nog bedenken of het over 5SOS of 1D gaat gaan ;3) Ze krijgt een beetje hoop als op de een of andere redenen 5SOS/1D op haar school komt voor een optreden. Ze kijkt heel erg uit naar de dag. Maar vlak daarvoor gebeurd er iets verschrikkelijk. Op de een of andere manier kan ze 5SOS/1D (één van de jongens) ontmoeten door toeval. Die persoon komt erdan achter dat ze zich snijd en ...... voila...
    Nu denken jullie wss, oh god, niet weer zo'n verhaal. Maar het zit zo, dat ik er wat van mijn eigen ervaringen in wil steken. Dit verhaal gaat voor mij gewoon ook deels een manier zijn, om mijn ervaringen op te schrijven en stuff




    Dusss....voor de geïnteresseerden gelieve het lijstje in te vullen : D
    Hoe oud ben je?
    Verhaal met 1D of 5SOS?
    Ervaring?
    Hoe vaak kan je schrijven?
    Stukje schrijfstijl?
    Waarom wil je co-auteur worden?

    DENK AUB GOED NA OF JE DIT ECHT WILT DOEN...DIT IS EEN VERHAAL DAT IK ECHT WIL DOEN, EN ACTIEF AAN WIL SCHRIJVEN, DANK U XX


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Hoe oud ben je? 20
    Verhaal met 1D of 5SOS? 5sos het liefst anders Harry/Niall
    Ervaring? Ik heb wel eens fanfictie geschreven, over 5sos alleen one shots
    Hoe vaak kan je schrijven? Een keer per week of twee weken, ligt aan school en stage
    Stukje schrijfstijl?

    Een zucht verlaat mijn lippen en ik frons mijn wenkbrauwen. Er is iets met Gabs, ik weet het gewoon. Ze wil alleen niet vertellen wat er is en dat frustreert mij enorm. Wij zijn al zolang vrienden en als het goed is, weet ze dat ik altijd voor haar klaar zal staan. Het feit dat ik gevoelens voor haar heb, zorgt ervoor dat ik nog meer bezorgd ben dan ik normaal zou zijn. Moedeloos staar ik naar mijn telefoon, zal ik haar gewoon bellen? Uit frustratie bal ik mijn handen tot vuisten. Ik besluit om een film te gaan kijken. Ik pak een willekeurige film uit de kast met dvd's en loop naar de dvd speler om vervolgens de dvd er in te stoppen. Al snel heb ik door dat ik niet echt naar de film zit te kijken en ik zet de dvd speler uit. De stilte er na is bijna gek makend. Dan gaat mijn telefoon af. Tot mijn grote verbazing staat Gabs naam op het schermpje. Telepathie, misschien? Ik neem op.
    'Met Ash', zeg ik vrolijk tegen de telefoon.
    'Met mij', klinkt het vanaf de andere kant.
    'Hoe gaat het?', wat een afgezaagde vraag. Ik weet alleen niks anders om te vragen.
    Een diepe zucht krijg ik als antwoord. Na een paar minuten stilte, hoor ik weer iets.
    'Niet zo goed', het is slechts gefluister.
    'Wat is er dan?', is meteen mijn vraag.
    'Dat vertel ik liever niet over de telefoon, Ash', hoor ik haar zachte stem zeggen.
    'Zal ik anders naar je toe komen?', ik kan haar moeilijk naar mijn huis laten komen. Want zo te horen gaat het alles behalve goed met haar.
    'Is goed', nog geen tel later sta ik in de gang.
    Mijn autosleutels pak ik van het haakje terwijl ik mijn schoenen aan trek en mijn jas aan trek. Dan loop ik nog even naar de eettafel, waar ik mijn huissleutel vanaf pak. Dan loop ik naar buiten en trek de voordeur achter mij dicht. Met een klik valt de deur in het slot.

    Waarom wil je co-auteur worden? Omdat ik wel weer eens fanfictie wil schrijven en graag met iemand samen.


    Physics is awesome

    Hoe oud ben je? 14
    Verhaal met 1D of 5SOS? Ik heb alleen nog maar 1D geschreven, dus het liefst One Direction. ^^
    Ervaring? Ik heb veel verhalen geschreven, maar alles staat inactief. Ik wil nu graag weer het schrijven oppakken.
    Hoe vaak kan je schrijven? Sowieso een keer per week, maar waarschijnlijk wel meer.
    Stukje schrijfstijl? Van de afgelopen maanden heb ik niet echt iets, ik stuur via PB wel iets ouders. :Y)
    Waarom wil je co-auteur worden? Omdat ik graag het schrijven weer op wil pakken en met een co-writer is het altijd gezelliger, dus ja.. (:

    Heeey, ik heb vesloten dat ik voor Gwych GA xx Jullie schrijven allebei geweldig mooi, maar Gwych haar schrijfstijl trekt toch nog net iets meer op dat van mij xx


    Music is my escape from Bullshit in life <3