• Ik heb de eerste wet van een vriend gekregen voor mijn verjaardag. Ik ben nu bij hoofdstuk 10 en verslaafd. Het is gewoon een geweldig boek! Het zijn wel allemaal tering dikke boeken maar ik vind het nu al het lezen waard.

    So who else likes them?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ken ze niet. Maar zijn ze een aanrader?? Dan heb ik weer nu nieuw leesvoer na Zielen.

    Ik ken ze niet.
    Geef eens wat meer uitleg, por favor. :9~

    xBoeddha schreef:
    Ik ken ze niet. Maar zijn ze een aanrader?? Dan heb ik weer nu nieuw leesvoer na Zielen.


    Zeker een aanrader. En het leuke is, ze zijn dik en eht zijn er veel :3
    Ben je lekker lang mee bezig, wat ik persoonlijk fijn vind.

    @h8lyfe

    De hele serie gaat over Richard en Kahlan. Oorspronkelijk is Richard een simpele woudloper en het Westland, waar geen magie is. Maar op een dag helpt hij een mysterieuze vrouw -Kahlan- uit de handen van vier mannen die er op uit zijn gestuurd om haar te doden. Khalan verteld hem dat ze op zoek is naar de eerste tovenaar, die in het Westland woont. Het middenland, waar wel magie bestaat, is veroverd door Darken Rahl, de leider van D'Hara. Alleen de eerste tovenaar kan het middenland nog redden.
    Richard besluit haar te helpen, en al snel vinden ze hem. Het blijkt een hele goede vriend van Richard te zijn. Hij heeft zich in het Westland voorgedaan als wolkenschouwer en heeft Richard van jongs af aan de geheimen van de natuur geleerd.

    Dat is een beetje het begin van het eerste boek.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb deel 1 en 2 in mijn kas liggen en het het boek dat afspeelt voor de reeks gelezen. Ik vind ze echt geweldig,ik heb jammer genoeg geen tijd om ze te lezen,kut school/.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik ken het niet, maar het lijkt me wel leuk! misschien ga ik het wel een keer lezen!


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik vind ze geweldig!

    Mijn vriend leest ze.


    Your make-up is terrible

    Ik ken ze niet, maar misschien ga ik ze ooit lezen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn broer en zus hebben alle boeken en lezen die allemaal. Ik ben er nog niet aan begonnen en weet niet of ik dat ook wel ga doen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ken het niet, heb geen zin om dikke boeken te lezen.


    Food.

    Ken het niet, haha.

    Ik ken ze niet. Maar ik hou van dikke boeken.
    Dus waars ga ik ze lezen:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ken ze niet, hoeveel boeken zijn er dan van?
    Kan ik ze kopen/bij de bieb bestellen:)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik ken ze dus totaal niet he!


    ???

    Discover schreef:
    ik ken het niet, maar het lijkt me wel leuk! misschien ga ik het wel een keer lezen!


    26 - 02 - '16