• Ja, ik ben keihard, ijskoud gebruikt door mijn vader T_T
    Née, niet verkracht ofzo .____.
    De details weet ik zelf niet eens, ik wilde erbuiten gehouden worden.

    What happened:

    2 jaar geleden zijn mijn ouders gescheiden. Mijn mama is Pools en mijn vader Nederlands. Mijn moeder heeft voor haar 18e een huis gekregen van haar ouders, in Polen. Een paar jaar later zijn mijn ouders getrouwd. In gemeenschap van goederen. Nou, dat huis was dus een goed van mijn mama. Maar mijn vader werd er dus óok eigenaar van. Omdat in Polen de wet anders werkt (als je iets krijgt vóor het trouwen is en blijft het van jou als je gaat scheiden. Ookal ben je getrouwd in gemeenschap van goederen) wist mijn mama dus niet dat mijn vader er óok eigenaar van zou worden. Nou, ze gingen dus scheiden in 2009. Dus dat huis zou ook moeten worden verdeeld. Heel veel gezeur (ik weet niet wat enzo) en het was heel moeilijk en het duurde allemaal heel erg lang. Toen liet mijn vader me op een dag een berg brieven lezen. Het scheen om brieven van mijn vader naar mijn oma te gaan, van mijn oma naar mijn tante en oom en weer van mijn vader naar mijn opa (btw, de rode woorden staan voor mijn moeders kant, de blauwe voor die van mijn vader). Naja, het ging er dus om dat mijn tante en oom dreigden om een rechtzaak om dat huis. Nou, mijn oma met mijn moeder en mijn Poolse oom dreigden weer terug. En zo over en weer. Ik was er dus van streek over en heb er ook met mijn moeder over gepraat.
    Krijg ik net te horen dat mijn me gebruikt heeft om mijn moeder te waarschuwen .___.

    Like, alsof ik iemand ben die je gebruikt om wat te wínnen ofzo, of om iemand te verslaan. Ik ben GORNMFOE!@#$% zijn fking KIND ><
    Die gébruik je daar toch niet voor?!


    Moest het ff kwijt...

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 17:43 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat is wel heel raar, ja.
    Daar gebruik je je kind inderdaad niet voor.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEVANITY schreef:
    Dat is wel heel raar, ja.
    Daar gebruik je je kind inderdaad niet voor.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ILOVEVANITY schreef:
    Dat is wel heel raar, ja.
    Daar gebruik je je kind inderdaad niet voor.


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Daar zou hij je buiten moeten hebben gehouden. Dat vind ik echt wel heel raar van hem...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Scheidingen zijn altijd lastig .___.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat si echt vreselijk smerig vna je papa!


    If you had never come out of the blue, I would've stay