• Nou ja, van mijn onzekerheid.
    Als mensen iets met mij afspreken en dan afzeggen, word ik meteen compleet gek van onzekerheid. Elke keer weer, al hebben ze een hele goede reden. Ik denk meteen dat ze niet meer met me willen afspreken omdat ik iets verkeerd heb gedaan of omdat ik zo enorm lelijk/dik ben (eetstoornis+super slecht zelfbeeld). Dan heb ik heel sterk het gevoel dat niemand me echt aardig vindt en iets van me wilt weten, waardoor ik steeds dieper wegzink in mijn ellende. Ik ben het zo zat, ik ben het echt zat.
    Het komt vooral op momenten dat ik bijvoorbeeld iemand leuk vind (zoals nu), of als ik ergens kom waar niemand me kent.
    Door die onzekerheid durf ik ook niet meer naar school toe, of naar buiten. Ik wil niet dat mensen naar mij hoeven kijken, omdat ik zo'n vreselijk persoon ben. Elke nacht lig ik in bed te huilen omdat ik mezelf zo haat. Ik kan ook niet in de spiegel kijken en ik verwaarloos mijn uiterlijk echt enorm de laatste tijd.
    Ik ben het echt zat..

    Hebben meer mensen hier last van?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben ook niet de zekerste persoon, maar waarom zou je jezelf haten? Als jij je uiterlijk beter verzorgt zal je merken dat je je beter gaat voelen en je beter in je vel gaat zitten en je het leuk gaat vinden. En mensen zien jou anders dan dat jij jezelf ziet, jij ziet misschien een dik persoon terwijl de ander een moord zou doen voor jouw figuur en je prachtige haar/ogen ziet, of hoe leuk die bril jou wel niet staat!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh jee, ik herken mezelf echt zo goed in jou!

    Ik snap je echt helemaal meid!
    Dit weekend had ik het ook met een vriendin die afzegde. En ik had erover begonnen tegen haar en ze snapte echt niet waarom ik daarover viel.
    Je mag jezelf niet verwaarlozen meid. Want dan ga je nog dieper in de put raken..
    Je mag me altijd pb'n om wat meer te praten moest je daar zin in hebben.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Papercut schreef:
    Ik ben ook niet de zekerste persoon, maar waarom zou je jezelf haten? Als jij je uiterlijk beter verzorgt zal je merken dat je je beter gaat voelen en je beter in je vel gaat zitten en je het leuk gaat vinden. En mensen zien jou anders dan dat jij jezelf ziet, jij ziet misschien een dik persoon terwijl de ander een moord zou doen voor jouw figuur en je prachtige haar/ogen ziet, of hoe leuk die bril jou wel niet staat!


    Ik wil mezelf wel goed verzorgen, maar ik word gewoon misselijk als ik mezelf in de spiegel zie..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zie mezelf er niet in,
    ik ben namelijk zelfverzekerd en tevreden met mezelf.
    Ik snap het wel, ik had het ooit een beetje omdat ik me liet beinvloeden door anderen.
    Al zeggen sommige mensen dat ik arrogant ben als ik zeg dat ik mezelf niet dik vind of dat ik mezelf neit lelijk vind.

    en weetje,
    ik vind jou een mooi meisje (;


    Me so good.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik wil mezelf wel goed verzorgen, maar ik word gewoon misselijk als ik mezelf in de spiegel zie..

    Maar waarom zou je? Ik kijk wel eens in jouw fotoboek en ik zeg eerlijk, dat ik jouw mooi vind! Ik vind echt dat je mooi haar hebt en je bril staat je echt leuk! En je hebt een lief gezichtje. Waarschijnlijk geloof je me niet, maar echt ik zie jou heel anders dan dat jij jezelf ziet. En als je nou eens meer naar je positieve kanten probeert te krijgen of eens aan mensen hier vraagt wat ze mooi aan je vinden dan zal je merken dat anderen echt niet zo over je denken als jij over jezelf denkt. Je moet echt een ander zelfbeeld krijgen. Als jij je goed voelt over jezelf en meer zelfvertrouwen krijgt zal je je beter voelen. Meestal maakt zelfvertrouwen een meisje knap en aantrekkelijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn zelfbeeld is ook nogal laag dus ik snap je wel. Maar de laatste tijd gaat dat al wel wat beter (krul)


    -

    Genius schreef:
    Mijn zelfbeeld is ook nogal laag dus ik snap je wel. Maar de laatste tijd gaat dat al wel wat beter (krul)


    Hoe zorg jij ervoor dat jouw zelfbeeld beter wordt? o: (krul)
    ik typte eerst zelfmoord jezus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Saffier schreef:
    Oh jee, ik herken mezelf echt zo goed in jou!

    Zeg tegen jezelf dat je er goed uitziet (;
    want je ziet er ook goed uit.


    Me so good.

    Ik weet dat het veel makkelijker gezegd is dan gedaan, maar wat je moet onthouden is dat jij vanbinnen nog mooier dan een diamant bent. <3 Je bent een prachtig & heel lief meisje en naarmate de tijd verder gaat zal er een geweldige toekomst op je wachten. Het maakt niet uit wat mensen over je beweren! Hun woorden kunnen niet veranderen dat jij prachtig bent. Jij kunt álles, zolang je er maar in gelooft. Anderen zijn niet beter dan jij, toevallig omdat ze slanker lijken. Blijf onthouden dat er altijd mensen van je houden en dat niemand, ook jijzelf niet, jou kapot kan krijgen!
    <3

    als je er ooit behoefte aan hebt, mag je altijd met me praten!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 20:47 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Voiceless schreef:
    (...)

    Hoe zorg jij ervoor dat jouw zelfbeeld beter wordt? o: (krul)
    ik typte eerst zelfmoord jezus.

    Omdat ik veel complimenten heb gekregen de laatste tijd. Maar goed, het is alsnog vet laag ;_; Maar lieve lieve lieve schat, je moet onthouden dat je echt een mooi meisje bent! En jou ga ik zeker nog eens meeten en dan overspoel ik je met complimenten _O_


    -

    xSnoepjex schreef:
    Zeg tegen jezelf dat je er goed uitziet (;
    want je ziet er ook goed uit.


    Ik kan mezelf echt niet geloven met zulke dingen. En het stemmetje in mijn hoofd (dit klinkt echt ziek) spreekt het toch meteen weer tegen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik kan mezelf echt niet geloven met zulke dingen. En het stemmetje in mijn hoofd (dit klinkt echt ziek) spreekt het toch meteen weer tegen..

    Sorry ik weet niets, maar believe me, jij bent echt wel een mooi meisje(;


    Me so good.

    Papercut schreef:
    Ik ben ook niet de zekerste persoon, maar waarom zou je jezelf haten? Als jij je uiterlijk beter verzorgt zal je merken dat je je beter gaat voelen en je beter in je vel gaat zitten en je het leuk gaat vinden. En mensen zien jou anders dan dat jij jezelf ziet, jij ziet misschien een dik persoon terwijl de ander een moord zou doen voor jouw figuur en je prachtige haar/ogen ziet, of hoe leuk die bril jou wel niet staat!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.