• De stelling van vandaag luidt:
    Door alle computers, mobiele telefoons en dat soort dingen is alles veel onpersoonlijker geworden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Je kiest volgens mij er zelf voor als iets onpersoonlijk wordt door al die snufjes. Je kiest toch zelf wat je zegt/post?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    en zoveel makkelijker. ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eens, meestal praat je nu eerder zo dan in real life.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Eens, and I care.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 8:02 ]


    -

    Eens but I don't care.

    Wat is alles? Ik denk dat het juist veel persoonlijker is geworden. Je vertelt meer dan zonder pc of iets


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vind dat er helemaal niet zoveel veranderd.
    Hoewel mensen op internet veel losser zijn, zouden ze op msn echt niet veel meer aan vrienden vertellen dan in real, laat staan aan vreemden. Dat veel mensen losser komen, komt gewoon omdat ze het fijner vinden, want dan kunnen ze nadenken. Maar iemand gaat zijn diepste geheim niet ineens vertellen, omdat hij op internet zit. Dus ik vind het reuze meevallen.
    En met al die webcams enzo kan je elkaar alsnog echt zien :')


    To live would be an awfully big adventure

    Ik vind van wel. Tegenwoordig worden relaties gewoon uitgemaakt via sms of msn. Vroeger moest je het wel persoonlijk tegen diegene zeggen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    eens en oneens
    Het hangt er van af hoe je het gebruikt. Ik ben persoonlijk best vaak op skype. Sinds ik er op zit, praat ik veel meer met mijn vriendinnen, en het is makkelijker omdat je twee dingen tegelijk kunt doen, en het ook gratis is. Ik zou bijv nooit 4 u aan de telefoon kunnen hangen, alleen al doordat mijn moeder een hartverzakking zou krijgen.
    Aan de andere kant, doordat mensen nu echt veel meer op het internet zitten etc, gaan ze fysiek minder vaak met mensen om. Ze durven op internet ook vrijer te praten, doordat ze de tijd hebben om na te denken over wat ze willen zeggen, en hoe ze het het beste knnen formuleren.
    het is dus echt anders per geval.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Cheryll schreef:
    Eens, and I care.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    je kiest er inderdaad voor je kiest zelf of je het vertelt of niet


    I´m nothing special.

    Het ligt eraan wat je msnt, mailt, tweet, buzzt, smst, in je www zet, op iemands prikbord plaatst enz. Je kiest zelf wat je zegt. Ik ben het dus zowel eens als oneens met deze stelling.


    We'd be forever young, think of it!

    ImTheWolf schreef:
    Het ligt eraan wat je msnt, mailt, tweet, buzzt, smst, in je www zet, op iemands prikbord plaatst enz. Je kiest zelf wat je zegt. Ik ben het dus zowel eens als oneens met deze stelling.

    Eens en oneens.


    vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.

    eens, maar zo ontmoet je wel mensen die je anders niet had gekend


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.