• hey

    willen jullie ajb mijn quizlet maken hij is nieuw en weet niet of hij goed is ,, of als je kan helpe met dinge verbeteren,, supa graag een reactie,,







    naam:tomlovertje101


    JIJ:

    je bent sam(IRA) en je bent 17,, je bent 2 jaar geleden naar duitsland verhuist omdat je vader werk had gevonden in duitsland,, meestal kan je het niet zo goed vinden met je ouders je was er dan ook erg op tegen dat jij en pa en ma hierheen verhuisden,, je haat het hier in duitsland,,je hebt nog niet egt vrienden,, op school accepteren ze je niet omdat je ietsje anders dan de rest bent ( je komt uit Colombia en hebt beetje skate stijl).. je voelt je heel vaak alleen dus ga je na school naar huis en chatten,, soms wel 3 uur achter elkaar,, je moet en zal gewoon een goed vriendje hebben! je hebt het gevoel dat dit je laatste hoop is om nog wat van je leven te maken,, dat bij jij dan : tomlovertje101

    dat was hem
    xxxtori

    dan het eerste stukje ff

    hier is het 1ste deel

    je hoort iemand zachtjes kloppen op je kamer deur, je kijkt op en ziet dat je de deur nog op slot hebt zitten, snel klik je de dating site weg en open je de deur , je ziet dat je vader in de deur opening staan, hij kijkt je zorgelijk aan, lieverd zegt hij: ik weet dat het op school allemaal moeilijk voor je is, maar je sluit je na school op in je kamer en komt er voor het eten ook niet meer uit, je moeder is er nu bij komen staan: als er iets is dan moet je het ons echt zeggen lieverd. je knikt,, mam , pap er is niks, als ze weg zijn doe je je deur weer op sot en klikt de datings site aan, er is iemand met je op de chat gekomen, je klikt het aan en kijkt met wie je gaat chatten,, tommer57:



    tommmer57: hey, je ziet er goed uit!



    je bloost, je bent blij dat dit een chat is en niet in het echt anders had hij je rooie kop wel gezien,



    tomlovertje101: dank je,, jammer dat jij nog geen foto s hebt,,



    tommer57:ooow ik kan je nu wel vertellen dat ik sexy ben hoor,



    tomlovertje101: je bent zeker zo n jongen met een veel te hoge eigendunk



    tommer57: helemaal niet! nimand buschuldigd mij daarvan ( oke ik heb wel beetje hogekant eigendunk)



    tomlovertje101: jaah zeker das wel te merken



    tommer57: echt ,, lief knap meisje,, ?



    je vraagt je af wat voor jongen dit is,, je hebt wel eens meer van die jongens met veel te hoge eigendunk op de chat gehad die alleen maar over zichzelf wouden praten maar hij is toch anders..



    tomlovertje101: miss een beetje maar je bent in ieder geval ook wel sgattig,, hoe oud ben je?



    misschiem is dit wel de jongen waarop je zit te wachten? hij is aardig funny,, beetje hoge kant eogendunk maar dat zou je hem nog wel afkunnen leren



    tommie57:18,, jij?



    tomlovertje101:17...



    18 ,, leeftijd ook nog eens perfect, maar zou hij ook wel iets met je willen,, hij heeft alleen gezegt dat hoij je foto s leuk vond,, niet dat hij JOUW leuk vond,, fuck denk je,, daar speelt me onzekerheid weer op ik moet er egwoon voor gaan,,



    tomlovertje101: euhmm tommie hoe heet je?



    tommie57: tom natuurlijk duh



    tomlovertje,, ,,, wil je miss keertje met je uit, wantte waarree woon je?



    tommie57:mometelo berlijn



    zou hij egt in de zelfde stad als jouw wonen?



    tomlovertje101: echt?



    tommie57: jaah



    je voelt je hart kloppen zouw hij met je uit willen,

    alleen zijn woorden zijn al so f*cking sexy



    tommie57: dusse jaah ik wil met je uit!



    wait denk je,, zou hij wle knap zijn,, zou je nou niet net met het grootste sulletje van de wereld zijn gaan chatten?

    ach jah je zult het wel zien denkje,, je spreekt gelijk iets met hem af en gaat daarna slapen,, als je in slaap valt is het eige waar je nog aan kan denken..........