• Sorry als hier al een topic over is!

    Maar het leek me leuk om hier grappige/gekke dingen te posten,

    Ik ging bijvoorbeeld vaak voordat ik ging slapen mijn hele lichaam bedanken ;D
    "Dankje hart, zonder jouw had ik hier nu niet gezeten, en bedankt hersenen..."

    Hahahah dat deed ik serieus.
    Ook weleens zoiets geks gedaan?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 13:22 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ik keek steeds -doe ik stiekem nog steeds- wanneer ik ging slapen achter mijn deur, onder mijn zetel, in mijn kast, onder mijn bureau en onder mijn bed omdat ik bang was dat er iemand onderzat. Daarna moest het licht altijd heel gelijdelijk uit gaan want als het plots ging ging ik gillen. Eers het eerste licht uit, dan het tweede grote licht uit en bureau lamp aan, bureaulamp uit en kastje dat licht geeft aan, kastje uit, nachtlampje aan, nachtlampje uit, gsm schijnen, gsm uit. Jaa, ik was/ben best gestoord :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    vroeger ging ik altijd spelen dat ik de juffrouw was en mijn knuffels de leerlingen,
    en dan ging ik schooltje spelen met mijn knuffels (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik ging al mijn knuffels in bed leggen zodat ze een goed plekje hadden. Uiteindelijk had ik (serieus) een heel klein stukje over waardoor ik helemaal opgerold moest liggen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Als ik ging slapen en ik lag in mijn bed, en ik hoorde iets, keek ik achterom om te kijken wat er was. Bleek het niks te zijn. :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Ik vroeg aan mijn zus (ik denk dat ik 6 was ofz rn mijn zus 15): "Wil je later liever een onzekere man of een hele sterke?" Toen zei ze sterk en dat kon ik niet geloven; Wie wil nou een sterke man ;) Hhaha dus ik zei onzeker, maar ik wist niet eens wat het was (krul)


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ik telde alles! Nog steeds ik tel gewoon alles


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mercurial schreef:
    Ik zat altijd in mijn eigen fantasiewereld en was soms wekenlang Roodkapje of een elfje. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Major schreef:
    Lag ik vaak tot diep in de nacht nog te lezen :3

    Same here!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik keek altijd onder mijn bed, omdat ik bang was dat er monsters onder zaten. Maar dat deden meerderen wel denk ik ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een boek lezen tot ik hem uit had om 4 uur 's nachts. :')


    wth.

    Ik trok altijd de dekens helemaal over me heen.
    Nu nog D:

    En ik ging altijd zo liggen alsof ik dood was, dat vond ik cool.

    Oh en ook uit mn raam kijken naar de maan en hopen dat ik een wolf werd.

    Yeah.
    Fantasie much?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Haha toen ik heel klein was en nog niet kon lezen, ging ik altijd onder de tafel zitten en hun het voorlezen. Maar ik kon helemaal niet lezen dus verzon maar wat x'd


    En toen ik iets ouder was, hadden mn vriendinnen en ik allemaal een soort van zelfde beer. En toen was de beer van mij en mn vriendin jarig. En toen hielden we een beren feestje met cadeautjes die mn vriendin en ik natuurlijk hielden ghehe xd. En onze vriendinnen gaven het aan ons xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik keek altijd onder mn bed voor ik ging slapen omdat ik bang was da er enge weetikveelwatten onder zaten;p maar dat deden wel meer mensen denk ik:P
    Ik ging ook elke avond tegen mijn 7 spoken praten(dacht ook eggt dat die bestonden o-o), ben blij dat ik dat niet meer doe, want ik vind t heel erg weird=p haha


    The library is my candystore

    Mijn knuffels allemaal goed zetten enzo.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:15 ]


    The library is my candystore