• Sorry als hier al een topic over is!

    Maar het leek me leuk om hier grappige/gekke dingen te posten,

    Ik ging bijvoorbeeld vaak voordat ik ging slapen mijn hele lichaam bedanken ;D
    "Dankje hart, zonder jouw had ik hier nu niet gezeten, en bedankt hersenen..."

    Hahahah dat deed ik serieus.
    Ook weleens zoiets geks gedaan?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 13:22 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    MathKillsMe schreef:
    @2D
    ik kijk ook altijd uit t raam en hoop dan dat er een wolf/vampier staat:D (ben verslaafd aan twilight=p)


    Ho wait niemand heeft het hier over twilight :c
    Ik las altijd Dolfje weerwolfje of keek Underworld. (best wel eng toen, maar oke. :x)


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik had vroeger een hoogslaper en die stond tegen de muur aan.
    Op een gegeven moment hoorde ik telkens getik.
    Ik dacht dat dat geluid van de vloer vandaan kwam en ik beeldde me dan telkens in dat er een skelet in mijn kamer rond liep.
    Natuurlijk was ik dan doodsbang en kroop ik samen met mijn knuffels (die ik ook veilig wou hebben) onder mijn deken.

    En toen had ik dat verhaal een keer verteld tegen mijn ouders en toen kwamen ze erachter dat er een stukje papier tussen de hoogslaper en de muur zat.
    En telkens als ik dan iets bewoog, bewoog het papiertje ook waardoor er een soort getik hoorbaar was.

    Had gelijk het papiertje gestraft door 'm te laten verdrinken in de wc.

    Nu ik eraan terug denk klinkt het best wel vaag. :9~

    Ehm, ik speelde nooit met Barbies, maar ik moest altijd puzzelen. En dan wel voor de grote zwarte kast, nergens anders! Want dan ging ik krijsen :X
    (Heb ik nog steeds trouwens, alleen krijs ik nu niet meer :P)