• Ja, ik ga weer zeuren. Vandaag op school waren 2 vrienden van mij aan het overschoppen met een leeg waterflesje, dus eentje schoot hem naar mij toe. Ik wilde heel cool zo'n voetbal trucje doen, maar ik schopte mezelf omver en toen viel ik. Ik dacht dat ik mn enkel verzwikt had dus ik liep gewoon door, trappen op en zo. Maar toen ik een uur later ineens wilde opstaan deed t zo'n ontzettende pijn.. Ik ben toen gewoon naar huis gegaan en toen ik mn sok uit deed schrok ik me echt dood. De hele zijkant van m kleine teen tot aan mn enkel is helemaal dik en paars! Zelfs mn moeder schrok ervan. Alleen het kutte is, ik wil dus weten of het gebroken of gekneusd is of wat dan ook, alleen mn ouders willen wachten tot morgen. Maar het doet pijn!
    Ja, ik heb er al ijs tegen aan.

    Hoe moet ik in godsnaam zorgen dat me ouders me mee naar de dokter nemen? Want ik kan echt niet langer zo zitten :l


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wow... euhm... het heel vaak vragen en vertellen dat het echt heel erg pijn doet.

    Maar misschien is het morgen al minder. Ik hoop het voor je!


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    reken maar dat het gebroken is, had mijn zusje ook, zou zo snel mogelijk langs de dokter gaan, desnoods zelfs hinkelend!


    -

    Het is gekneusd, volgens mij. Had ik laatst ook.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gewoon gaan, het kan van alles zijn. Je kunt hier niet de nacht mee doorbengen.


    Your make-up is terrible

    Kijk anders eerst zelf hoe ver je hem kunt bewegen? Gaat dat wel redelijk of kun je één bepaalde richting niet op? Toen ik mijn pols gebroken had, kon ik mijn hand naar voren doen, naar links, naar rechts maar absoluut niet naar achter. Tenminste, niet zonder enorm veel pijn. Dus probeer dat eerst eens, misschien helpt het je wat verder?
    Oke, als je het al gedaan hebt negeer dit bericht dan maar :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Assassin schreef:
    Gewoon gaan, het kan van alles zijn. Je kunt hier niet de nacht mee doorbengen.

    Ja, ik heb het net nog 60x gevraagd, ik heb zelfs gevraagd of ze niet ff krukken of iets dergelijks konden halen want hinkelen is ook niet echt pijnloos. Maar nee, ze willen perse morgen omdat ze vinden dat ze niet zomaar langs de dokter kunnen zonder afspraak :s


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Speaker schreef:
    Kijk anders eerst zelf hoe ver je hem kunt bewegen? Gaat dat wel redelijk of kun je één bepaalde richting niet op? Toen ik mijn pols gebroken had, kon ik mijn hand naar voren doen, naar links, naar rechts maar absoluut niet naar achter. Tenminste, niet zonder enorm veel pijn. Dus probeer dat eerst eens, misschien helpt het je wat verder?
    Oke, als je het al gedaan hebt negeer dit bericht dan maar :'D

    Ik kan mn voet wel naar rechts bewegen, maar absoluut niet naar links. Dat doet zo'n pijn. Maar hier was ik in de bus op weg naar huis al achter gekomen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 14:13 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    neem eerst eens een lading paracetamol. Kijk hoeveel beperking je hebt in je bewegingen. Leg aan je ouders uit dat je je zorgen maakt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Waarschijnlijk kan ie gebroken of zwaar gekneusd zijn. Daarvoor moet je echt naar de spoedeisende hulp, en foto laten maken, hun weten het 't beste. Heel veel sterkte inieder geval.(flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Zo erg is het toch niet om tot morgen te wachten.of wel,:X oke ik houd gewoon m'n mond want het is niet mijn voet.
    BTW: kan ze wel zo snel een afsrpaak voor je maken en heeft ze er wel tijd voor??


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    je moet gewoon gaan, en anders ijs erop doen ofzo? ik zou wel zo snel mogelijk gaan als het zo'n pijn doet...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.