• Ik had me vanochtend verslapen, maar dat komt denk ik omdat ik hard aan het dromen was :')
    In mijn droom was ik Dirk Kuyt (:'D) en ik moest voetballen tegen Chelsea. Eerst scoorde "ik", en kwamen al die Liverpoolers me knuffelen. :') (Gerrard, Suarez etc). En daarna, even later, begon "ik" tijdens de wedstrijd ineens Fernando Torres schoppen omdat hij naar Chelsea is overgelopen :'O

    Ik heb echt in geen tijden zo'n maffe droom gehad. Alleen al het feit dat ik eventjes Dirk Kuyt was, vond ik al errug.. appart. (krul)

    Jullie nog rare dromen gehad? Of een tijd geleden gewoon een onwijs vage die je nu gewoon nog steeds weet?


    ars moriendi

    Hahaha xD ik droomde vannacht dat ik de bitch van mijn klas een klap gaf. telt dat ook?


    your song is like my heartbeat

    Ik had laatst nog een hele maffe droom. Mijn oma die laatst overleden is was dement en kon niet meer praten. En ik droomde dus dat ze mij wel kon verstaan, maar niks terug kon zeggen en daarom twitterde ze alles naar mij..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik had vannacht gedroomd dat mijn ouders zich hadden verslapen (ze moesten om 5uur uit bed).. Maar helaas was dat niet zo en werd ik even later ook wakker gemaakt ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik droomde over een wereld vol nagellak, het was nogal uhm apart.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik droom negen van de tien keer vaag en ik herinner me het nog zo goed als allemaal. Ik zou eeuwen bezig zijn om dat hier allemaal te zeggen. (cat)
    Laatst droomde ik wel sjiek het laatste deel van Harry Potter in mijn versie en met mijn vrienden en die droom was heel leuk!

    Hum,
    ik zelf ben al mega raar, en mijn dromen al helemaal.
    Ik droomde dat ik een professor werd (ik had ook zo'n koewl Einstein kapsel ;3), en dat ik toen vanalles ging experimenteren en ik in een varken veranderde ;x
    Toen kwamen de mensen van de Licom die mijn lab gingen opruimen, en die leverden me toen af bij een restaurant waar ik een appel in mijn mond kreeg en naar een tafel werd gebracht. Aan die tafel zat Taylor Lautner(<3) en die wilde mij toen gaan opeten, en toen beet ik hem in zijn (o zo sexy) neus en vluchtte ik weg. Toen werd ik wakker.

    O.o
    ik heb wel vaker nog raardere dromen (';


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Hum,
    ik zelf ben al mega raar, en mijn dromen al helemaal.
    Ik droomde dat ik een professor werd (ik had ook zo'n koewl Einstein kapsel ;3), en dat ik toen vanalles ging experimenteren en ik in een varken veranderde ;x
    Toen kwamen de mensen van de Licom die mijn lab gingen opruimen, en die leverden me toen af bij een restaurant waar ik een appel in mijn mond kreeg en naar een tafel werd gebracht. Aan die tafel zat Taylor Lautner(<3) en die wilde mij toen gaan opeten, en toen beet ik hem in zijn (o zo sexy) neus en vluchtte ik weg. Toen werd ik wakker.

    O.o
    ik heb wel vaker nog raardere dromen (';

    De mafste dromen zijn vaak die dromen waarin je jezelf nieteens meer bent :'D


    ars moriendi

    haha geweldig, alleen zie ik Dirk dat niet bepaald doen want volgens mij is hij best goed bevriend met Fernando? Maar zijn verdiende loon! _O_
    & Nop, hier niet :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Nee niet echt


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Circles schreef:
    haha geweldig, alleen zie ik Dirk dat niet bepaald doen want volgens mij is hij best goed bevriend met Fernando? Maar zijn verdiende loon! _O_
    & Nop, hier niet :'D

    Hahaha, I know, dat maakte het geheel nog vreemder :'D Misschien heeft het er mee te maken dat ikzelf Fernando die transfer nog erg kwalijk neem.. :X


    ars moriendi

    Obliviate schreef:
    Ik droom negen van de tien keer vaag en ik herinner me het nog zo goed als allemaal. Ik zou eeuwen bezig zijn om dat hier allemaal te zeggen. (cat)
    Laatst droomde ik wel sjiek het laatste deel van Harry Potter in mijn versie en met mijn vrienden en die droom was heel leuk!

    Maar daar vallen vrij veel doden toch..? :"O


    ars moriendi

    Ik heb een keer gedroomd dat Sergio Ramos op mijn slaapkamer in het donker in mijn bed met mij Latijnse woordjes ging leren ;'D
    Ik vind jouw droom trouwens best wel geniaal!:9~


    effort never betrays you

    Dreamwalker schreef:
    Ik heb een keer gedroomd dat Sergio Ramos op mijn slaapkamer in het donker in mijn bed met mij Latijnse woordjes ging leren ;'D
    Ik vind jouw droom trouwens best wel geniaal!:9~

    Oeh in bed, in het donker.. daar zat vast meer achter.. :Y) :9~


    ars moriendi

    Ik droomde laatst dat ik een playmobielpoppetje was, en als ik maar genoeg at dat ik dan opeens 2x zo groot werd, en dan ook precies 2x zo groot.
    Dus op een gegeven moment was het de bedoeling dat ik 6 meter zou worden, en toen had ik een blonde haar in mijn hand, en toen riep ik:
    "Oehh, Draco's haar!" en toen keek Lucius me vet boos aan, en die riep:
    "WAT IS ER MET DRACO?" en ik vetdroog:
    "Nou, ik heb z'n haar..." en hij zo:
    "Okee.. Dan is het goed,' en toen sprong ik op zijn schoot(H) Loveee Lucius Malfoy..!

    En ik dacht nog wel dat ik alleen wat in Draco zag. hm.. In mijn droom was Lucius niet verkeerd hoor *wenkbrauwwiebel*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik heb altijd hele gare dromen xD ik droomde over een kakkerlak die bevroren was zodat ie niet door het toilet heen kon....xD en iets met sneeuw(het toilet stond buiten ('x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.