• Ja, Justin Bieber komt naar het Sportpaleis in 30 maart. Ik ga wrs wanneer de tickets binnen zijn!

    Wie gaat?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    er is toch een justin bieber onderdeel op het forum?
    Ik ga niet(cat)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik niet(krul)


    Fat chance.

    ikkuuu! ;3


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    k ga wrs wanneer de tickets binnen zijn!


    Huh Ze zijn al uitverkocht

    Concert in halfuur uitverkocht

    De 16-jarige Justin Bieber, die op 30 maart voor het eerst in België optreedt, is wereldwijd ongekend populair. De geschiedenis kent geen artiest die op zo’n jonge leeftijd en in zo’n korte tijd tot mondiaal tieneridool uitgroeide. De jonge wereldster gaat begin 2011 met zijn album ‘My World Tour’ letterlijk een wereldtournee maken. En daar willen alle fans natuurlijk bij zijn. Nog geen halfuur na de start van de kaartverkoop waren alle beschikbare kaarten al weg.



    Bron Sportpaleis

    Jonashead schreef:
    (...)

    Bron Sportpaleis


    Ik heb ze vandaag binnengekregen. ;)
    Mijn vader kende iemand met nog een paar kaartjes.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Billusion schreef:
    Ik ben geen fan. Maar veel plezier alvast!

    ik ga 27 maart =D dat word zo geweldig :D omg ik heb er echt zin in, toen ik las dat ie naar nederland kwam zat ik voor de pc te gillen en toen kwamen de buren langs dat ik zachter moest doen :O xD

    In NL is het 27 maart, iguess. ;D


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    ik ga met een paar friends op 28 maart in ahoy:D