• Bonjour peoples

    Ik begin aan een nieuw hp verhaal en ik heb toch nog een paar rollekes nodig, so please help me !!

    Het is nu al twee jaar geleden dat de 16 jarige Allinee haar ouders verloor. Door haar verdriet en depressie heeft ze twee hele schooljaren op hogwarts moeten missen, maar nu twee jaar later is ze terug. Als Allinee dankzij een time-turner, die ze van haar moeder heeft geërfd, per ongeluk terugreist naar het verleden, gebeurt er iets dat heel haar leven veranderd. Maar wat als niet alleen haar eigen leven verandert, wat als ze heel het heden op z’n kop zet…


    Welke rollen heb ik nodig ?

    1x beste vriendinnen Gryffindor MikechangEurydice
    1x beste vriend Gryffindorthesnakebite
    1x vriend/vriendin HufflepuffxRebel
    1x vriend RavenclawCalypso
    1x vriend/vriendin Slytherin xsavannahh
    Zelf verzinnen?PrincesSnape



    Om in te vullen :

    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd 6e jaars:
    Afdeling:
    Karakter uitgebreid:
    Uiterlijk beschrijving+ foto:
    Toverstok:
    Patronus:
    Minst leuke vak:
    Favo vak:
    Favo Spreuk:
    Huisdier:
    Crush:
    Hobby's:
    Extra?:
    titel?:

    Verhaal staat online : The timeturner

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 20:50 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Rol: Vriendin Ravenclaw / Beste vriendin Gryffindor (wat jij het liefste wilt)
    Voornaam: Hayley
    Achternaam: Drews
    Volledige naam: Hayley Andy Drews
    Bijnaam: Hayles, Hay
    Leeftijd 6e jaars: 17
    Afdeling: Ravenclaw/Gryffindor (wat jij nodig hebt)
    Karakter uitgebreid: Hayley is best gek, erg eigenwijs en koppig (misschien zelfs een beetje rebels) Ze is iemand die altijd tussen beide komt wanneer er ruzie is, en ze kent geen vooroordelen en ze gaat niet uit van uiterlijk. Ze is erg lief en trouw aan de mensen van wie ze houd. Ze is best wel op zichzelf maar heeft wel goede vrienden. Ze is altijd in voor een feestje, en je hebt altijd lol met haar.
    Uiterlijk beschrijving+ foto: Hayley heeft van zichzelf donkerblond haar maar heeft dit geverfd (zie foto) ze heeft een neuspiercing en kleine tunneltjes in haar oren. Haar ogen zijn donker blauw. Ze heeft een normaal postuur en een normale lengte. Ze draagt vaak stoere laarsjes onder haar schooluniform. En in haar vrije tijd draagt ze alternatieve kleding.


    Toverstok: Kers, 27,4 cm, feniksveer.
    Patronus: een zwaan
    Minst leuke vak: waarzeggerij
    Favo vak: toverdranken en transfiguratie
    Favo Spreuk: Oppugno
    Huisdier: een kat (links) genaamd Mellon


    Crush: Fred Weasley? (mag je ook zelf verzinnen)
    Hobby's: Hayley houdt van lachen, zwerkbal, zingen en kattenkwaad uithalen
    Extra?: Hayley heeft nog een oudere broer, maar hij zit niet meer op Zweinstein. Ze zit in het zwerkbal team en ze haalt altijd wel kattenkwaad uit.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 19:41 ]


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Nog iemand ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Rol:
    Voornaam: Lily
    Achternaam: Sharp
    Volledige naam: Lily Anna Maria Katherina Sharp
    Bijnaam: Kitten.
    Leeftijd 6e jaars: 16 jaar.
    Afdeling: Slytherin.
    Karakter uitgebreid: Lily is een ontzettend serieuze en slimme meid. Het is de nerd van Slytherin. Ze is bijna altijd wel te vinden in de bibliotheek als ze niet bij Draco is. Ze wordt daarom ook wel de Hermoine of Slytherin genoemd. Als je haar iets vraagt, weet ze het ook. Maar wanneer iemand iets verkeerds zegt, verbeterd ze het. Het is eigenlijk een soort betweter.
    Haar karakter kun je eigenlijk vergelijken met dat van Severus: Ze is kil tegen een buitenstaander, maar voor haar vrienden is ze aardig en trouw.
    Kil in de zin van, niemand mag haar op het eerste zicht. En ze kan zonder problemen iemand vermoorden, of beter gezegd, martelen.
    Maar wanneer iemand haar vraagt om te helpen, doet ze dat. En trouw in de zin van, ze zal nooit haar vrienden in de steek laten, ook al lijkt het daarop.

    Uiterlijk beschrijving+ foto: Ze heeft halflang zwart haar, en blauwe ogen.
    Ze is redelijk klein, daarom draagt ze altijd hoge hakken-schoenen.
    Haar beste vriend Draco vind haar kledingstijl ontzettend leuk; korte rokjes, en open bloezen.


    Toverstok: Dennenhout, sap van toverroos.
    Patronus: Hinde.
    Minst leuke vak: Geschiedenis.
    Favo vak: Toverdranken.
    Favo Spreuk: Crucio.
    Huisdier: Een zwarte kat.
    Crush: Dit ligt gecompliceerd. Draco en Lily hebben een ontzettend goede band, beter dan de meeste vriendinnen hebben. Je zou het een soort van relatie kunnen noemen. Maar lichamelijk contact buiten de gebruikelijke zoen op de wang en de knuffel bij het begroeten hebben ze niet. Maar ze zijn ook niet bang om elkaar aan te raken, als je snapt wat ik bedoel. Zoals een knuffel om te troosten, en niet een klopje op de schouder. Sevie?
    Hobby's: Die heeft ze niet echt, daar heeft ze het te druk voor. Maar als het echt moet, toverdranken brouwen.
    Extra?: Ze heeft een goede band met professor Snape, die ze gewoon Severus mag noemen, en met Draco.
    titel?: The Timeturner?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:42 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga wel wat invullen.
    Het gaat alleen wel even duren ;)


    -

    Rol: Vriendin Slytherin/zusje Draco
    Voornaam: Olivia
    Achternaam: Malfoy/Malfidus
    Volledige naam: Olivia Malfoy/Malfidus
    Bijnaam: Liv, Livia
    Leeftijd 6e jaars: Jaar jonger dan Draco
    Afdeling: Slytherin
    Karakter uitgebreid: Olivia is een vrolijke meid, die veel lacht en veel praat. Soms zelfs een beetje te veel. Ze is slim en het leren gaat haar gemakkelijk af. Ze is zelfverzekerd en weet wat ze wil. Hierdoor wordt ze ook weleens als koppig omschreven. Ze is niet snel van gedachte te veranderen als ze haar zinnen eenmaal op iets gezet heeft. Verder is ze een echte doorzetter en zal ze ergens mee doorgaan totdat ze haar doel bereikt heeft.
    Uiterlijk beschrijving+ foto:


    Olivia is lang meisje met een slank figuur. Ze heeft een bleke huidskleur. Haar haren hebben een platinum blonde kleur en vallen tot halverwege haar rug. Ze heeft blauw/groene ogen, omringd door lange wimpers. Verder heeft ze een wipneusje en zijn haar lippen licht roze van kleur.
    Toverstok: 32 cm, walnoot, basiliskbloed.
    Patronus: Basilisk
    Minst leuke vak: Waarzeggerij
    Favo vak: Alle vakken waarbij ze haar toverstok kan gebruiken
    Favo Spreuk: Ze heeft geen favo spreuk
    Huisdier: Geen
    Crush: Ron Weasley
    Hobby's: Met haar vrienden rondhangen, haar broer pesten, zwerkbal
    titel?: Back in time? The Timeturner klinkt trouwens ook wel goed!

    Wil je het laten weten als ik de rol heb en als je begint?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 20:25 ]


    -

    @xsavannahh
    Je hebt de rol! Zodra ik alle rollen heb, ga ik beginnen en zet ik het verhaal online !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Rol: Vriendin Huffelpuff
    Voornaam: Avery
    Achternaam: King
    Volledige naam: Avery Arianna King
    Bijnaam: A
    Leeftijd 6e jaars:16
    Afdeling: Huffelpuff
    Karakter uitgebreid: Avery is gewoon een meisje that doesn't care . Ze is neit bang maar ze geeft ook niks om school. Ze slaapt meestal door de lessen heen. Word er vaak uitgestuurd . Ookal doet ze er helemaal niks voor toch gaat ze altijd over en haalt ze het net. Ze spijbelt ook veel en maakt alleenmaar lol. Ze heeft niet veel goede vrienden , ze heeft veel vrienden en is populair . Ze houdt van een feestje en haalt vaak dingen uit waardoor ze in de problemen komt. Ze plaagt korzel kwast en pansy ook graag. Ze vloekt best veel en is gewoon ook nooit op tijd. Ze vind hagrid wel grappig en ze drinken vaak samen wat Butterbeer. Ze is koppig eigenwijs , sluw en grappig. Heeft vaak aggeresieve trekjes. En heeft schijt aan dat afschuwelijke lange rokje en het uniform . Ze trekt het anders aan dan de meeste.
    Uiterlijk beschrijving+ foto:


    Ze is slank gebouwt maar wel met vrouwelijke vormen. Ze is vrij kort en draagt daarom vaak hakken. Ze heeft lang golven karamel bruin haar , wat beneden veel lichter is dan boven. Ze heeft grote chocolade bambi ogen een zwoele volle lippen. en een klein dun neusje.
    Toverstok: 28 cm ,kersenhout , eenhoornbloed.
    Patronus: ijsbeer
    Minst leuke vak: Geschiedenis van Toverkunst , en Dreuzelstudies ofzoiets.
    Favo vak: Is het niet.
    Favo Spreuk: Bombarda
    Huisdier:Ze houdt absoluut niet van dieren.
    Crush: Niemand ( als cedric leefde dan hem x') ) ze haat liefde en allemaal die kleffe en schattige dingen.
    Hobby's: Niks doen , drinken , lol maken , rondhangen met vrienden , feesten geven. Mensen plagen. En gewoon op de grond liggen en lui zijn. En de belangrijkste .. Slapen !
    Extra?: Ze heeft een goede band met Marcel Lubbermans , ze vind hem een hele aardige jongen en ze hangen ook vaak samen rond. Als korzel en kwast dom tegen hem doen , dan komt ze altijd met een geniale belediging voor hun. Luna Lovegood is ook een vriendin van haar , waar ze altijd om moet lachen. Veel mensen vinden Luna raar , ze vindt Luna eerder Geniaal . Hun zijn een van de weinige mense die ze mag. En houdt heel erg van Vlees (:
    titel?: Back to the future ? XD don't know (:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 15:02 ]


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    @xrebel je hebt de rol! Gefeliciteerd !!

    Ik heb er nog wel meer nodig mensjes (a)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ik zou wel één van de bf's willen zijn,maar zou er een kansje zijn dat ik Harry steel
    of schop ik dan je idee in de war (A)?
    ik denk ik vraag het maar eerst, voor dat ik super lang bezig ben en het dan niet kan ofzo hihi
    x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    ik zou wel één van de bf's willen zijn,maar zou er een kansje zijn dat ik Harry steel
    of schop ik dan je idee in de war (A)?
    ik denk ik vraag het maar eerst, voor dat ik super lang bezig ben en het dan niet kan ofzo hihi
    x

    Het zou heel fijn zijn als je een bf zou willen invullen. En heb jij even geluk want Harry is in m'n verhaal door niemand bezet !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Rol: Bf van Allinee(Gryffindor)
    Voornaam:Milena
    Achternaam:Burkhartt
    Volledige naam: Milena Jackie Burkhartt
    Bijnaam:Mila
    Leeftijd 6e jaars:Wordt 16 na de tweede schooldag
    Afdeling: Gryffindor
    Karakter uitgebreid: Hoe Milena bij Gryffindor zit is voor iedereen -inclusief haar zelf- een raadsel. Met haar hoge gilletje is ze zeker niet dapper genoeg voor haar afdeling. Ze is bang voor alles wat kruipt,brult,kriebelt en krabt, en wordt al boos als iemand haar laat schrikken. Ze zal zich inzetten als dat écht moet, dan zal ze haar dierbare helpen wat er ook op het spel staat. Ze zal zich zelf geven, haar eigen leven als dat is om de veiligheid van die mensen vast te stellen. Dat is denk ik ook de reden waarom ze bij die afdeling zit, maar zelf heeft ze dat nog niet echt door. Milena die vaak gewoon Mila wordt genoemd heeft aandacht nodig, en doet dan vaak raar. Zo gaat ze dan mensen vervelen en magie gebruiken voor grappen, als er maar mensen om haar lachen.Want dan voelt ze zich goed, Maar soms lachen mensen haar dan niet tóe maar úit. Ook heeft ze stemmingswisselingen, zo begint ze opeens op je te mopperen als je iets niet goed doet. Ookal is het dan niet eens jou schuld, ze wordt dan geïrriteerd als je ook maar iets peróngeluk doet. Terwijl het dan meest van de keren de schuld van haar zelf is, maar excuus maken doet ze nooit. Niet indirect dan, ze doet dan iets liefs voor je of koopt een cadeautje om te laten zien dat ze spijt heeft. Maar als je haar boos maakt, dan heb je haar ook écht boos gemaakt. Ookal houdt Mila niet van geweld, en je bent dan ook niet gelijk ten dood opgeschreven maar je hebt gegarandeerd een dreun of een streek aan je broek hangen. Ze zal je altijd pakken vroeg of laat, en ookal moet ze daar magie voor gebruiken. Ze wantrouwd mensen ook snel, en denkt dan wie ben je en wat moet je van mij. Ze zoekt overal wat achter en die mensen moeten ook écht haar vertrouwen wínnen. En als er uiteindelijk gelogen is dan kijkt ze je nooit meer aan en wilt ze je ook niet meer zien. Maar voor de mensen die een plekje in haar hart hebben, kan ze makkelijk vergeven soms té gemakkelijk en geeft hun altijd een 2de kans. Wat wel erg lastig aan haar is, is dat ze snel opgeeft. Als iets niet lukt laat ze het erbij, maar niet zonder stoten en zuchten. Ze wordt dan heel geïrriteerd en chagrijnig, en zonderd zich dan weer van de rest af. Alleen zijn, om over niks na te denken. Want ze houdt van de stilte. Dan is ze weer dat bange kleine vogeltje, het vogeltje dat nooit uit haar nest opvliegt. Ze zal zich altijd hechten aan haar familie,ouders en vrienden. Want die komen op de eerste plek, ze zal nooit opgroeien. Ze zal altijd het gillende grappige irritante vogeltje zijn.
    Uiterlijk beschrijving+ foto:


    Milena heeft een getinte huid en buiterlands bloed door haar aderen lopen. Ze heeft donkerbruine haren waar een slag in zit en reikt tot het midden van haar rug. Ze heeft een ovaal hoofd met een rechte neus dat eindigd in een soort 'wipneus'. Ze heeft donker bruine chocolade ogen en lange wimpers. Als ze lacht krijgt ze van die lijntjes en kuiltjes langs haar mond, ze is 1.69 lang en heeft altijd haar ring met een groene/blauwe steen in het midden om. Als ze niet in haar uniform loopt, heeft ze vaak lekker zittende kleding aan maar ook wat er leuk uit ziet. Zoals ; jurkjes, rokjes, jeans, shorts maar ook vesten en sneakers of hakjes.


    Je mag kiezen welke je gebruikt als mijn rol kiest (:
    -is zelfde persoon-
    Toverstok: Milena heeft een uit pallisanderhout gesneden toverstok, bereikt 23.8 cm, is redelijk soepel en bevat als kern een haar uit een eenhoornstaart.
    Patronus: Haar patronus is een -hoe raad je het- een vogel, het staat voor dat een vogel ; sterk,moedig en bang kan zijn.
    Minst leuke vak: Kruidenkunde, omdat ze alles eng vindt. Ze krijgt de kriebels als ze ook maar aan de kroelende beestjes denkt. Maar ook omdat ze een keer heeft bijna is gebeten door de Mandragora's en ze toen van schrik heeft laten vallen.
    Favo vak: Transfiguratie, vooral omdat ze Proffessor Anderling goed vindt les geven en ze het leuk vindt om haar vriendinnen te voorzien van andere kleuren wenkbrauwen. Maar ook omdat het later vast van pas zou kunnen komen.
    Favo Spreuk: Everte Statum, dat was Milena's eerste spreuk dat ze uit paniek oproepte toen ze een duel had met een Slytherin.
    Huisdier:Een tamme vlinder, dat gehoorzaamd en in een kooitje zit.


    Crush: Dat mensen Milena soms raar en vervelend vinden wisten we al, maar er is één persoon dat haar gilletje en bangigheid wel schattig vindt. Toen Harry haar voor het eerst zag, vondt hij haar wel oké. Maar iedereen wordt ouder en gevoelens breiden uit, zo ook tussen Mila en Harry. Toen het Kerstbal er aan kwam, dacht Milena dat Harry haar zou vragen. Maar Harry vroeg Cho en dat verbaasde haar. Ze hadden al die maanden lol met elkaar gehad en Harry had haar tenslotte geholpen met haar kruidenkunde project. En toen Harry uiteindelijk met Parvati Patil ging, mocht ze hem niet meer. Ze heeft hem een tijd genegeerd en hem verboden nog bij haar in de buurt te komen, Harry bergreep er niks van en na een tijd drong het tot hem door dat ze hem al die tijd leuk vondt. Milena vondt haar gedrag wat overdreven en wilt haar excuus maken en geeft hem een magische kaart met als je hem open doet er tientalle roosjes uitkomen en weer verwijnen als je hem dicht klapt. Maar ook Harry bied zijn excuus aan en geeft haar een groot cadeau namelijk ; een zoen.
    Hobby's: Milena vindt het leuk om naar het Zweinveld te gaan en boterbrier te drinken, zwerbal kijken en haar afdeling aanmoedigen, (leren)toverschaken, kletsen, grappen uithalen, wat met haar vrienden doen.
    Extra?: Milena komt uit een nest van één halfbloed tovernaar en één volbloed tovernaar, één zus genaamd Naya uit het 7de jaar en zit net als haar in Gryffindor. Zolang Milena op Zweinstein zit is ze al vriendinnen wat zeg ik beste vriendinnen met Allinee, Het klikte niet gelijk tussen de twee want beide zeiden ze niet zo veel tegen elkaar. Maar toen iemand afwezig was en Milena naast Allinee moest zitten bij Toverdranken werden ze goede vriendinnen, ze doen alles met elkaar en vertellen elkaar hun diepste geheimen. Ze helpen elkaar er door heen en steunen elkaar in welke situatie ook. Milena is daarom degene die toen 6 jaar geleden afwezig was erg dankbaar!
    titel?: it's time to go into the past, past,present or future ?


    Wat een ellende, ik ben al sinds 3 uur bezig. Ik had hem bíjna klaar drukte ik ergens op en WEG was mijn tekst, ik boos >:|
    maar nu is hij wel wat anders geworden dan ik had gehoopt maar hoop dat je hem leuk vindt.
    x

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 18:22 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    Rol: Bf van Allinee(Gryffindor)
    Voornaam:Milena
    Achternaam:Burkhartt
    Volledige naam: Milena Jackie Burkhartt
    Bijnaam:Mila
    Leeftijd 6e jaars:Wordt 16 na de tweede schooldag
    Afdeling: Gryffindor
    Karakter uitgebreid:
    Uiterlijk beschrijving+ foto:
    Toverstok:
    Patronus:
    Minst leuke vak:
    Favo vak:
    Favo Spreuk:
    Huisdier:
    Crush:
    Hobby's:
    Extra?:
    titel?:

    shit ik moet nu afsluiten,ik ga morgen ochtend verder of is het dan te laat ;$ ?


    Nee hoor ga morgen maar verder !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik ga wel wat invullen ;)

    Rol: Vriend Ravenclaw
    Voornaam: Jesse
    Achternaam: Paddington
    Volledige naam: Jesse Justin Paddington
    Bijnaam: JJ
    Leeftijd 6e jaars: 17
    Afdeling: Ravenclaw

    Karakter uitgebreid: Jesse is een drukke Jongen. Hij heeft ADHD en is daardoor de hele dag hyper. Hij heeft een goed gevoel voor humor en heeft ook vaak een grijns op zijn gezicht staan. Jesse is verder erg slim. Hij hoeft dingen maar één keer te lezen en daarna nooit meer. Hij onthoudt het allemaal. Verder is hij erg open en eerlijk tegen zijn vrienden. Hij zal zijn vrienden niet zomaar in de steeklaten en het altijd voor hen opnemen.
    Uiterlijk beschrijving+ foto:


    Jesse is een lang gebouwde jongen met kort blond haar en grijze ogen.
    Toverstok: Wilg, 28 cm, kern van drakenbloed
    Patronus: Raaf
    Minst leuke vak: Leer der Oude Runen
    Favo vak: Bezweringen
    Favo Spreuk: Accio
    Huisdier: Kat genaamd Storm


    Crush: Luna Lovegood
    Hobby's: Feestjes houden, grappen uithalen, met vrienden rondhangen

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 9:48 ]

    Ik wil wel proberen ^^
    En je verhaal zeker doen kan niet wachten ^^

    Rol: Beste Vriendin Gryffindor
    Voornaam: Iliana
    Achternaam: Wright
    Volledige naam: Iliana Dana Wright
    Bijnaam: Il of Illie
    Leeftijd 6e jaars: 17
    Afdeling: Gryffindor
    Karakter uitgebreid: Is nogal beschermd over haar vrienden,je weet wel zo van "Kom je aan hun,dan kom je aan mij",ze kan goed luisteren,is recht uit,kan zeer irr zijn,kan het bloed onder je nagels halen ^^,Is soms zeer verlegen,Doet alles voor haar vrienden.
    Uiterlijk beschrijving+ foto:

    Heeft bruin golvend lang haar,heeft blauwe ogen,is wit van huidskleurig (Niet zo gebruind),is niet groter dan 1m62,heeft vrouwelijke rondingen,is niet echt slank maar ook niet dik er tussen in
    Toverstok: Wijnstok,27 cm,kern is eenhoorn bloed
    Patronus: Arend
    Minst leuke vak: Toverdranken
    Favo vak: bezweringen en bezwering tegen zwarte kunsten
    Favo Spreuk: Imperio
    Huisdier: Geen
    Crush: Neville Longbottom
    Hobby's: Met vrienden rond hangen
    Extra?: Ze draagt een soort "elfen kroon"

    (Zo op haar voorhoofd),heeft ze gekregen van haar peetvader voor hij stierf,niemand ziet haar er zonder.
    titel?: Geen idee ben daar niet zo goed in ^^

    Sorry als je de foto's niet ziet (huil)


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things