• Op het moment ben ik zo blij, alleen snapt niemand mij. Ik krijg dus eindelijk een MRI-scan voor mijn knie, na twee jaar kapot veel pijn te hebben. Iedereen zit nu vet geschokeerd: 'Ooh wat erg!' Terwijl ik fluitend naar 11 maart ga (dan is dat ding dus, lol).
    Zouden jullie het erg vinden om een MRI te krijgen in mijn geval?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik begrijp je wel hoor, dat je blij bent. Nu kom je d'r eindelijk achter wat 't is en wat er aan te doen is. Alvast veel succes met de MRI-scan, maar dat komt vast wel goed (flower)


    “Love is a contradiction.”

    heb ik ook een keer gehad, viel reuze mee. En ik had leuke dokters, dat was vet lachen :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een MRI gehad en ik vond het niet vervelend hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik zou ook blij zijn. En ik ben blij voor je dat je nu misschien wat meer zekerheid over alles krijgt. Ik hoop dat het uiteindelijk wel meevalt en je er gewoon aangeholpen kunt worden :)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    RxMadridista schreef:
    In jou geval zou ik ook blij zijn. Hopelijk komen ze er achter wat er is, anders is het alsnog minder ):


    T O K I O H O T E L < 3

    Wanderer schreef:
    Geen flauw idee,weet nog niet eens wat dat inhoud. Wat heb je precies aan je knie?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tangled schreef:
    Ik begrijp je wel hoor, dat je blij bent. Nu kom je d'r eindelijk achter wat 't is en wat er aan te doen is. Alvast veel succes met de MRI-scan, maar dat komt vast wel goed (flower)


    Shoganai i ne~

    nee want als het je pijn kan weg halen dan zou ik ook blij zijn ! ;D


    Life is a beautiful struggle

    Dan kom je er tenminste achter wat je hebt, dan kun je het een naam geven. Fijn toch?


    Fat chance.

    Ik zou blij zijn ja.
    Maar die rotdingen maken een rotgeluid. Dus daar zou ik niet blij mee zijn XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, ik zou echt kapot gelukkig zijn. =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'