• Kom dan naar Discord!

    Lang geleden heeft Rozenthee de server opgericht met het idee om elkaar te inspireren en te motiveren. Er hebben zich al veel mensen aangemeld, maar de vaste kern is redelijk klein.

    Een paar maanden geleden hebben we een nieuwe functie aan de server toegevoegd: een handig rouleersysteem waarbij elke deelnemer zijn/haar hoofdstuk kan uploaden, zodat hier feedback op gegeven kan worden! Elke ronde duurt een week en je wordt gekoppeld aan een van de andere deelnemers, zodat iedereen gegarandeerd feedback krijgt en niemand wordt overgeslagen.

    Heb je hier interesse in of wil je gewoon komen mee kletsen over het vak van schrijven? Kom dan eens langs op onze server, wie weet vind je het supergezellig! (cool)

    De link:
    https://discord.gg/HwJB5x
    Deze vervalt na een dag, is er na morgen nog meer interesse dan creëer ik een nieuwe link

    [ bericht aangepast op 27 aug 2019 - 12:36 ]

    Ja, kom join us. We zijn super leuk XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat een leuk initiatief ^^ ik join graag!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tof! Spread the word, we zijn heel gezellig (nerd)

    Ik wil wel in de server, maar ik heb niet superveel tijd om feedback te geven (wel af en toe) en ik schrijf de laatste tijd in het Engels. Is dat ook iets wat jullie accepteren?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik wil wel in de server, maar ik heb niet superveel tijd om feedback te geven (wel af en toe) en ik schrijf de laatste tijd in het Engels. Is dat ook iets wat jullie accepteren?

    Je kunt kiezen wanneer je al dan niet meedoet met het geven/krijgen van feedback. We doen eigenlijk iedere week zo'n ronde waarin we feedback uitwisselen en je kunt je dus iedere week vrijblijvend aanmelden. En daarnaast kun je ook gewoon daarbuiten feedback vragen, hoor (:
    En ja, Engels gaat ook :p Nikki schrijft haar verhaal ook in het Engels.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ^^ Hier is je antwoord al, hihi.

    De wekelijkse feedbackrondes zijn meer bedoeld voor grote hoofdstukken waar meer tijd en energie voor nodig is. Daarnaast heeft ook iedereen z'n eigen kanalen, waar korte stukjes geplaatst kunnen worden, als er 'even snel' feedback gevraagd wordt.
    Wat ik me nu trouwens ook bedenk: flapteksten, covers, vragen over zinsbouw ('loopt dit lekker?'), vragen over eventuele plotholes etc. kunnen wellicht ook beter in die persoonlijke kanalen, omdat dat niet direct 'leesbare' hoofdstukken zijn.

    Lijkt me wel interessant (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Zou je de link nog eens willen posten? Ik vind dit een leuk idee en zou graag eens kijken. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    De nieuwe link:

    https://discord.gg/JFykfU