• Oke, het zit zo:

    A en ik zijn sinds begin dit jaar vriendinnen, dus we kennen elkaar niet zo lang. P heb ik ook ditjaar ontmoet, en toen zijn wij ook vrienden geworden. Doordat ik met beiden veel omging, gingen A en P ook steeds meer met elkaar om.
    Ik ben nu verliefd op P, en we waren toch vrienden, en ik wist dat hij mij niet leuk vond, maar ik heb het hem verteld. Hij zei dat hij niet verliefd op mij was, maar dat hij wel vrienden wou blijven. Daar was ik dus blij om, en er zijn geen problemen ontstaan ofzo, we zijn gewoon nog steeds goede vrienden.
    Maar toen vertelde A dat ze iemand leuk vond en die haar ook leuk vond, en ze ging steeds meer om met P, ik was al bang, en toen vertelde ze dat zij en P verkering hadden.
    Toen ik erachter kwam werd ik echt heel erg jaloers, en eerst dacht ik dat dat kwam doordat zij gewoon heel vaak bij elkaar zijn, en mij soms een beetje buitensluiten, maar ik ben nog steeds verliefd op hem. Echt.
    Dus nu ben ik verliefd op P, en A en P zitten de hele tijd naast me en geven elkaar dan briefjes enz. en ze hebben het de hele tijd over maandag en ik kan er bijna niet tegen omdat ik gewoon zo jaloers ben. Maar ik wil wel vrienden blijven met beiden, en ik wil niet dat ze erachter komen dat ik jaloers ben. Zucht.

    Oke, lang bericht. Maar het voelt goed om eht even op te schrijven.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Oh, dat vind ik echt vervelend voor je ;( Ik snap heel goed dat je jaloers bent, ik denk dat iedereen dat zou zijn in zo'n situatie :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tja, dat is lastig. Ik denk toch dat je het beter kan vertellen want ik denk dat het het beste is als je even wat afstand van hun doet zodat jij je verliefdheid opzij kan zetten.
    Sterkte ermee.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ah, dat is wel kuwd ja. ;(


    Smile and live.

    Ahw, dat is wel een kudsituatie.
    Ik zou ook jaloers zijn...
    Misschien toch vertellen?
    Maar ik zou niet proberen hun relatie te verbreken.
    Niet dat je dat doet, maar ik denk dat daar gwn probemen van ontstaan. x]

    Qlimax schreef:
    Tja, dat is lastig. Ik denk toch dat je het beter kan vertellen want ik denk dat het het beste is als je even wat afstand van hun doet zodat jij je verliefdheid opzij kan zetten.
    Sterkte ermee.

    + Arme jij, love sucks ;(


    None but ourselves can free our minds.

    Omg... Dat is idd echt erg. Ik ben blij dat ik dat niet heb.
    Maargoed, er valt niks aan te doen...
    In ieder geval: Sterkte! (Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik ben alleen bang, dat als ik het vertel, dat we dan geen vrienden meer kunnen zijn. En ik wil ze beide echt niet kwijt als vrienden.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Kut voor je, ik heb geen idee wat je moet doen want ik ben van mijzelf ook heeel jaloers en mijn relaties stranden daardoor.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dat is hard!
    Sterkte!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.