• Ik en een vriendin gaan volgende week zelf een grote fotoshoot doen.
    Ik heb een redelijk goede camera en ook de make up.
    Alleen hoe maak je mooie foto's? Wat voor een lichtval heb je nodig, etc?
    Heeft iemand hier ervaring mee ?
    (krul)

    Iemand nog leuke voorbeelden voor een shoot die we na kunnen maken?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 17:20 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    trek gewoon die foto's
    e lichtinval kan je nog veranderen met Picasa ofso van die dingen :D
    Veeeel plezier :D


    Don't dream your life, but live your dream

    Gaaf, mooie hoek denk ik, als ik foto's maak, kijk ik gewoon wat het mooist is en klikklik. x]

    Veel plezier.

    ik ga met mijn zus ook binnenkort een ThemaFotoshoot doen :Y)
    xd

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 16:53 ]

    Zonlicht is van nature mooi, dus als je geluk hebt kan je dat gebruiken. Ik vind het zelf ook altijd mooi als je de persoon aan de zijkant hebt, en dat je aan de andere kant nog een groot deel van de achtergrond kunt zien.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh, en wit is het mooist op foto's. Dus witte kleding is misschien een optie. 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het is het mooist tegen een witte/grijze muur met goed daglicht, en het is leuk als je de burst-functie gebruikt en bijvoorbeeld een dansje doet.

    Dan krijg je dat hij 10 keer achter elkaar automatisch een foto maakt en dan zitten er meestal wel leuke tussen 8D


    Hope goes lost but never dies.

    Gewoon zo veel mogelijk maken, dan zit er altijd wel iets leuks bij 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Circles schreef:
    Het is het mooist tegen een witte/grijze muur met goed daglicht, en het is leuk als je de burst-functie gebruikt en bijvoorbeeld een dansje doet.

    Dan krijg je dat hij 10 keer achter elkaar automatisch een foto maakt en dan zitten er meestal wel leuke tussen 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb wel een witte muur, maar die staat achter mijn bed. moet ik die dus aan de kant schuiven ? (nerd)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Ik heb wel een witte muur, maar die staat achter mijn bed. moet ik die dus aan de kant schuiven ? (nerd)

    jah dat zou ik wel doen een witte muur is wel het mooist;) ik doe ookaltijd fofoshoots met mijn vriendinnen. ik en me vriendin deden een soort fotoshoot dat we de wereld rond gingen bijv.: een foto dat jullie als indianen emt veren op jullie hoofdzitten of foto's in harayuku stijl en zeemeerminnen en dat soort dingen das wel leuk..vind ik


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    kijk op www.weheartit.com daar kan je veel inspiratie opdoen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    kijk op www.weheartit.com daar kan je veel inspiratie opdoen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou heel veel gaan testen met je diafragma/sluitertijd ed. En even op wiki gaan kijken voortechnische tips & tricks.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou zeggen; ga gewoon een keer een dag oefenen!
    ik heb een keer een hele mooie foto gemaakt door iemand op de grond te laten liggen tegen een zwarte achtergrond (in mijn geval een bank xd), en daarboven een lamp neer te zetten. Door die telkens een stukje te verschuiven kreeg ik steeds een ander effect. heel leuk (:

    link; http://i56.tinypic.com/292twt0.jpg
    das een vriendin, dat meisje btw. xd


    Never say Never

    foutje.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 13:26 ]


    Never say Never

    als je op google zoekt bestaat er iets genaamd: WikiHow
    dat is een uitgebreide database die uitleg geeft over alles, fotoshoots, poseren, make-up ....


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me