• Ja, ik ben het gewoon echt helemaal zat.
    Ik heb een broertje, hij is tien jaar en hij doet me in ALLES na. Eerst viel het wel mee en vond ik het nog wel schattig enzo. Maar nu is het echt niet leuk meer. Hij luistert opeens naar mijn favoriete muziek, hij leest de boeken die ik lees, draagt opeens vaak een hoedje, schrijft verhalen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Ik snap dat hij 'op zoek is naar zichzelf', zoals mijn ouders het zeggen, maar ik vind het nu echt heel irritant worden.
    Hij heeft bijvoorbeeld sinds kort een stereo waar je ook een usb stick in kunt stoppen met muziek en hij heeft die stomme usb stick van hem in mijn laptop gestopt en al mijn muziek erop gezet om die vervolgens elke dag te gaan draaien.
    Nu denk je vast, beter dan dat hij van die rotmuziek draait, maar ik heb serieus liever dat hij rotmuziek draait!
    Ik bedoel, het is MIJN muzieksmaak, niet die van hem!
    Ik vind dat hij maar snel zijn eigen stijl (niet alleen in muziek maar in alles) moet gaan vinden ofzo. Want het is echt niet leuk meer.
    Ik heb hem al vaak laten merken dat ik het niet leuk vind, maar dat helpt niet.

    Weet iemand wat ik dan wel kan doen om ervoor te zorgen dat dit stopt, want ik word HELEMAAL gek!

    Bedankt voor het lezen van dit gezeik (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind dat eigenlijk dat je een beetje overdrijft. Het kan inderdaad erg vervelend zijn, maar het is eigenlijk gewoon een compliment voor jou hoor. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou het ook irritant vinden..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hmm ik zou echt gillend gek worden met zo'n broertje. :X
    Misschien moet je het gewoon tegen hem zeggen? Of met je ouders gaan praten?


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Ga andere dingen luisteren die hij misschien niet leuk vindt enzo, dan knapt hij af en gaat hij 'zichzelf zoeken'. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ach, dat is de leeftijd. Mijn broertje heeft ook zo'n periode gehad. Gaat wel weer over.

    Voel je eerder gevleid! Hij ziet jou als zijn voorbeeld


    ars moriendi

    Hij wordt het na een tijdje zelf wel zat en gaat meer zoeken naar zijn eigen dingen.
    Laat hem anders eens andere muziek luisteren, kijken of hij dat leuk vindt.
    Als je echt wil dat het zo snel mogelijk op houdt moet je hem zelf denk ik helpen met het zoeken van dingen die hij leuk vindt.
    En anders moet je wachten tot het overgaat...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kom op, hij is 10... Hij ziet jou gewoon als voorbeeld.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Kom op, hij is 10... Hij ziet jou gewoon als voorbeeld.


    Ja, dat zeggen mijn ouders ook.
    Maar het is echt heel irritant.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pirates schreef:
    Ik vind dat eigenlijk dat je een beetje overdrijft. Het kan inderdaad erg vervelend zijn, maar het is eigenlijk gewoon een compliment voor jou hoor. 8D


    Me so good.

    Haha, dat ken ik nogal heel erg.
    Ik heb ong. ook zoon zusje ;S
    Veel sterkte ermee, (krul)

    Hij vind je gewoon een groot voorbeeld :O Ik zou met hem gaan praten en hem zeggen dat je het niet leuk vind en dat hij zijn eigen smaak moet ontwikkelen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is erg, dat deed mijn zusje vroeger ook, gaat wel over ;)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    zet een wachtwoord op je computer! :) Kan hij ook geen liedjes afpikken :O


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Je bent gewoon zijn grote voorbeeld op dit moment, dat gaat wel over. Dit is eerder iets om trots op te zijn, niet elk kind kijkt naar zijn oudere broer/zus op.


    We're hiding behind skin that's too tough

    had ik ook eerst met mijn zusje. en mijn ouders zeiden dat ze tegen mij opkeek en daarom mij nadeed. Maar op een gegeven moment kreeg ze haar eigen ideeën etc. En nu is ze een heel eigen persoontje.
    ze is nou juist precíés het tegenoverstelde van ik xd


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"