• Rutger zei op 7 februari 2011;
    Na het vertrek van RandomRhythm zijn we op zoek naar nieuwe moderators. Afhankelijk van de aanmeldingen kiezen de bestaande mods tussen de 5 en 7 nieuwe moderators.

    Aanmelden kan hier

    Aanmelden kan tot zondag 13 februari 23u59 (Y)

    Strafbladen:
    Wil je weten of je een strafblad hebt, of waarvoor je ook alweer bent gestraft? Pb dan even een mod en die zal het voor je nakijken (:

    - De mods.


    Update
    De inschrijfperiode is inmiddels verlopen. Maandag de 21e is de uitslag!

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2011 - 11:58 ]

    Lawl, ik word het niet ;3


    ~ Jalexis takes over your world...

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    :Y)
    Maar er zijn béta's die ik liever als béta zie, dan als mod. Dat zijn die lollige béta's die niet echt "bad-ass" uithangen maar zo af en toe wel een berichtje als 'HELLEUUUUW', en als Mod word je daar op aangesproken door de users van 'Ja wij mogen dat ook niet', en dat zou zonde zijn want ze zijn zo gezellig :Y)

    Heey, zonder zulke berichtjes kan je toch ook gezellig zijn?
    Vind je dan niemand van de mods gezellig? :(

    Krull schreef:
    (...)
    Heey, zonder zulke berichtjes kan je toch ook gezellig zijn?
    Vind je dan niemand van de mods gezellig? :(


    Jullie zijn ook gezellig hoor. *geeft klopje op schuder*


    #WWED - What Would Emma Do?

    Krull schreef:
    (...)
    Heey, zonder zulke berichtjes kan je toch ook gezellig zijn?
    Vind je dan niemand van de mods gezellig? :(

    Nooh ik vind Mods héél ongezellig en daarom is mijn naampje ILoveNynk :9~

    Ja maar zo nu en dan één berichtje met hoofdletters om enthousiasme uit te drukken is wel leuk, en één berichtje daar doen jullie niet moeilijk over. Maar als users zien dat een mods dat één keertje doet is het meteen zo van 'Ja maar wij mogen dat ook niet, waarschuw elkaar dan maar ook etc etc etc' en dat vind in zonde :9~

    -Dont get me wrong, ik vind jullie wel gezellig hoor (krul)

    Arme poppetjes. Ik leef met jullie mee. Ghehe al ben ik stiekem wel heel blij dat ik dat nu niet meer hoef te doen, al was het wel altijd interresant enzo, maar toch bleef het een lange zit.

    Ik ben echt heel erg benieuwd en vooral nieuwsgierig wie jullie allemaal gekozen hebben :Y)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Krull schreef:
    (...)
    Heey, zonder zulke berichtjes kan je toch ook gezellig zijn?
    Vind je dan niemand van de mods gezellig? :(


    ik vind jullie gezellig(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ik bedoel ook dat de vaste datum beter is :Y) <- Die vorken bedoel ik dus met 'vorken in hun kont' alsin: 'Ben je bijna klaar? :Y)' 'Hoever ben je? :Y)' gezien die :Y) een beetje een smiley is om iets, iets minder opdringerig over te komen


    ow vandaar dat rond 8 uur ineens wat scherps in mijn billen voelde -_- :Y)

    En mods: jullie zijn gezellig hoor!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Alle mods zijn aardig, het ligt eraan hoe jijzelf bij hen bekend bent, goed of slecht.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 9:27 ]

    Krull schreef:
    (...)
    Heey, zonder zulke berichtjes kan je toch ook gezellig zijn?
    Vind je dan niemand van de mods gezellig? :(


    Jullie zijn harstikke gezellig _O__O_ Helemaal op een meeting :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Billusion schreef:
    Alle mods zijn aardig, het ligt eraan hoe jezelf bij hen bekend bent goed of slecht.

    Ik ben misschien niet zo goed bekend bij de mods. Maar ik vind ze wel allemaal aardig. En ik denk dat de meeste mij ook wel aardig vinden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)
    Ik ben misschien niet zo goed bekend bij de mods. Maar ik vind ze wel allemaal aardig. En ik denk dat de meeste mij ook wel aardig vinden


    Misschien is dat onbekend ook een voordeel lijkt mij. Want dan weten ze niet of jij een goede of een slechte mod zou zijn. Snap je? -ik ben naar stage ben rond 6 uur terug-

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 9:29 ]

    Bij nader inzien valt 141 nog best mee eigenlijk. Het is wel veel, maar er zijn er wel eens meer geweest.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Billusion schreef:
    (...)

    Misschien is dat onbekend ook een voordeel lijkt mij. Want dan weten ze niet of jij een goede of een slechte mod zou zijn. Snap je? -ik ben naar stage ben rond 6 uur terug-



    Nee ik bedoel dat ik niet zo'n hele goeie reputatie heb bij hun. Bekend ben ik wel. Bij hun dan. x'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Miauw schreef:
    Bij nader inzien valt 141 nog best mee eigenlijk. Het is wel veel, maar er zijn er wel eens meer geweest.

    Ik vond het eigenlijk ook wel meevallen hoeveel werk het was, had me er meer bij voorgesteld :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, sommigen van jullie slijmen best wel erg. x'D


    Your make-up is terrible