• Ik heb net een foto met photo booth gemaakt en die wou ik mijn fotoboek zetten, maar dat lukte niet?
    Het is jpg, en hijs zeker niet te groot. andere foto's daarvan gaan wel, dacht ik.
    Iemand raad?

    Heb je een link naar de foto?


    "I shut my eyes in order to see.'

    http://www.quizlet.nl/help/vraag.php?id=40

    ^^


    Let the Night embrace you

    Nazgul schreef:
    Heb je een link naar de foto?

    Nou nee, aangezien ik die vanop mijn pc wilde zetten.
    dit is wat ik krijg
    ik nam net een andere foto die ik met hetzelfde programma gemaakt had en die dus grat hetzelfde is, en die gaat wel.

    Volgens mij betekent dat icoontje juist dat hij alsnog te groot is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Probeer 'm anders nog net ietsje kleiner te maken? Want ik heb ook eens zoiets gehad en toen ik 'm nog wat kleiner maakte, deed 'ie het opeens wel.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nou, normaal zou die echt niet te groot kunnen zijn, maar ik heb 'm vanop een andere site gehaald en nu lukt het wel, toch bedankt (flower)

    Andromeda schreef:
    Nou, normaal zou die echt niet te groot kunnen zijn, maar ik heb 'm vanop een andere site gehaald en nu lukt het wel, toch bedankt (flower)


    Oké, mooi zo (: Dan sluit ik dit topic even aangezien je probleem is opgelost (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle