• Oke ik ben nu echt geïrriteerd.
    Mijn 'beste vriendin' woont in België dus ik heb d'r heel lang niet gezien zeg maar.
    Maar nu kwam ik er laatst achter dat ze op me verliefd was , dat had ze vertelt.
    En ik dacht eerst echt van huh. Want ik had het niet verwacht. Maar ik heb duidelijk uitgelegd dat ik niks met d'r wilde. Geen verkering ofzo. En daarna kregen we ruzie en nu spreken we elkaar helemaal niet meer. Maar nu krijg ik opeens allemaal haatberichten van al haar vrienden. Nou ik dat natuurlijk allemaal blocken enzo. Maar tis echt stom. >< Echt van die lullige berichten. En ik negeer het wel enzo maar het is wel kapot lullig. Dus nu hoef ik niks meer met die 'vriendin' te maken te hebben en die 'vriendin' ook niet meer met mij.
    En dat moest ik dus even kwijt. =_=

    Oh, dat is behoorlijk kut ja. Beter dat je geen contact meer met d'r zoekt inderdaad.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat kinderachtig van haar dat ze het niet normaal opneemt. Ze zou het moeten respecteren dat niet verliefd op haar bent :S
    Anyway, ik zou idd ook geen contact meer met haar zoeken..

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 19:27 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Een ernstig geval van liefdesverdriet, gewoon blijven negeren denk ik..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Een ernstig geval van liefdesverdriet, gewoon blijven negeren denk ik..


    maar het is wel kut


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Wanderer schreef:
    Wat kinderachtig van haar dat ze het niet normaal opneemt. Ze zou het moeten respecteren dat niet verliefd op haar bent :S
    Anyway, ik zou idd ook geen contact meer met haar zoeken..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Weet je tenminste wat voor vriendin het is =/


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wanderer schreef:
    Wat kinderachtig van haar dat ze het niet normaal opneemt. Ze zou het moeten respecteren dat niet verliefd op haar bent :S
    Anyway, ik zou idd ook geen contact meer met haar zoeken..


    We accept the love we think we deserve.

    mijn beste vriendin is ook bi, maar als zij zoiets tegen me zegt. zou ze nooit zo reageren. Als ze boos is, is ze het niet waard je vriendin te zijn.


    They fell in love, didn't they?

    Ik vind het kinderachtig van d'r, echte vriendinnen zouden zo niet reageren die zouden je begrijpen. Alsnog is het gewoon klote voor je.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat is echt heel erg kut. Als ze een echte vriendin was zou ze niet zo doen. Als ze zo doet is ze gewoon niet een echte vriendin. Heel veel sterkte ermee. Laat ze maar lekker lullen, jij weet toch wel beter!

    xxx


    26 - 02 - '16

    That Sucks!

    Just Ignore


    every little thing is gonna be alright.

    Ik vind het best wel kinderachtig dat ze niet accepteert dat jij niets voor haar voelt en dan al haar vriendinnen tegen je opzet.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 15:08 ]


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Wanderer schreef:
    Wat kinderachtig van haar dat ze het niet normaal opneemt. Ze zou het moeten respecteren dat niet verliefd op haar bent :S
    Anyway, ik zou idd ook geen contact meer met haar zoeken..


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wat klote voor je :(

    Echt raar dat ze er niet mee kan omgaan dat het niet wederzijds is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Das echt kut voor je ;S
    Een vriend van me had dat ook, een jongen wilde iets met hem, maar hij niet met die jongen. Gaat die jongen dreigen dat als mijn vriend niks met hem zou nemen, hij zelfmoord zou plegen... >.<'

    Je kunt mensen niet dwingen verliefd op je te zijn, dat gaat niet. Als zij van die domme haatberichten stuurt, en ze haar vrienden ook nog mee laat doen, is dat echt laag. Probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken en, hoe rot je het misschien ook vind omdat het wel een goede vriendin was, kun je beter geen contact meer met haar zoeken. Dat is ze niet waard.


    Inspiration can hit you any time