• Ik en mn ma gaan over paar dagen naar de stad, om alleen maar makeup in te kopen. Maar ik zou begod niet weten wat ik moet kopen.
    Tyd voor ene paar vraagjes dus (aa):

    1. Ik wil een mascara die mijn wimpers heel dik en klonterig maakt, na een paar keer erover heen gaan: Welke mascara raad je dan aan?
    2. Ik wil graag een felle roze lippestift, die lang goed blijft zitten en waar je niet na en paar minuten al klontjes van krijgt. Welke lippestift raad jij aan?
    3.Ik wil een Stippling-Brush en een Fan-Brush kopen. Waar kan ik deze kopen?
    4. Heb jij Loreal Explosion (die met dat ronde borsteltje), zo ja; Raad je die aan en wat voor effect geeft ie aan je wimpers?

    Weet je de prijzen ook ? Zou je die er aub bij willen zetten? Dankjee !

    btw; maakt niet uit of het nou essence of chanel is, als ie ht maar goed doet.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    1. essence
    2. rimel londen?
    3. -
    4. -


    Love is the movement <3

    1. uhh the collossal fz van maybelline
    2. Maybelline/ maxfactor naam weet ik niet
    3. Stippling kun je bij de Hema krijgen. Fan-brush geen idee
    4. nee helaas niet haha ik ben beetje blut


    We can only learn to love by loving.

    1; hmm ik heb een mascara van de kruidvat en die is heel goed, maar ik weet niet welk merk dat precies is, maar bij de kruidvat is het meestal wel goed n_n net zo goed als die dure mascara;s ;) kost 4 euro nog wat
    2; nou ik heb mijn knalrode lippestift bij de ook bij de kruidvat vandaan en dies wel goed n_n 2,90 ofso ;)
    3;geen idee :X
    4 ; heb ik niet

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 16:54 ]


    I solemny swear i am up to no good

    1. essence
    2. Die nieuwe van de reclame.
    3. Van MAC ofzo? Bij Bijenkorf hebben ze ene MAC afdeling.
    4. AFGERADEN.
    Ik heb hem een keer gebruikt, NIET nemen.
    Hij is erg slecht. Je wimpers gaan plakken en bij mij vielen er een paar uit zelfs.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bij de Zeeman hebben ze knalroze en knalrode lippenstift voor 1 euro (cat) Bij ons dan.
    Maar je wilt mascara die júist klontert? o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    1. Essence, 8'D - is een goedkoop merk, en prijzen willen nogal verschillen -
    2. Ik gebruik geen lipstift, sorry!
    3. Kijk bij DA, Bijenkorf, iDunno.
    4. Geen idee, sorry :'D

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 16:58 ]

    Eerste 2 vragen heeft iedereen dus ik doe de laatste xD

    3.Ik wil een Stippling-Brush en een Fan-Brush kopen. Waar kan ik deze kopen? Stippling brush kun je bij de MAC halen en dat is bij de bijenkorf bij al het make up.. maar die zijn wel heel erg duur.. 40 euro kun je verwachten.. Je hebt ook bij de DA maar die zijn nep.. En niet zoon goede kwalitijt.. Maar je kunt het proberen.. En het zelfde voor dat andere borsteltje

    4. Heb jij Loreal Explosion (die met dat ronde borsteltje), zo ja; Raad je die aan en wat voor effect geeft ie aan je wimpers? Daar kun je bijna elk haartje appart mee pakken heel fijn.. alleen ik vind dat je daar iets langer de tijd nodig hebt.. Want het is niet lang het is gewoon een bolletje maar je hebt niet echt een verschil


    ...

    Fan-Brush is sinds kort ook te koop bij de HEMA. Anders Douglas of Ici Paris XL. De goedkopere zaken als Kruidvat en Etos hebben die brushes meestal niet.

    Goede, felle lippenstift kun je eigenlijk overal wel kopen. Ik houd echt van de lippenstift van de HEMA. Anders ga ik voor Dior, Lancome of Chanel. Zorg alleen wel dat je er altijd een lipliner onder doet, in dezelfde kleur natuurlijk. Teken eerst een lijntje op de rand van je lippen en vul daarna met lipliner je hele lippen in. Poeder dan af met een blush in dezelfde kleur en dan de lippenstift. Dan blijft hij het beste zitten.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 17:48 ]


    Bored.

    1 Essence? Ik gebruik wel liever merk boven de 10euro, maar ik wil dan ook juist eentje die níét klontert xd
    2 Maybelline, Bourjois, Rimmel, L'oreal.
    3 Bij de Douglas.
    4 Heb ik niet ;D


    I'd rather go naked than wear fur.

    1. Ik weet het niet, ik gebruik er meestel 2/3 ofzo. :x
    2. Ik weet echt niet, ik doe geen lippenstift, alleen, lipgloss soms.
    3. Zo'n vragen moet je niet aan mij stellen. =d
    4. Heb hem niet, maar ik wil hem wel. Volgens mij is die echt wel goed. =]


    None but ourselves can free our minds.

    Voor 3. kan je misschien bij ici paris eens kijken, of gewoon hema(daar hebben ze toch makeup?)


    None but ourselves can free our minds.

    - De collosal van Maybeline Newyork die is heel goed hem ik zelf ook.
    - Van rimmellondon.
    - Bij de DA/Ici Paris XL ofzeu.
    - Nee.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 18:15 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.