• Hee.
    Ik voel me echt even héél klote door mijn vriend. Ik hoop dat er mensen zo lief zijn om even naar me te luisteren. Ik wil het echt even kwijt.

    Nou ik heb dus een vriend, heb er bijna drie maand mee. Het ging altijd super leuk op msn gesprekken van ons. En in het echt ook. Maar nu doet hij op msn alleen nog maar kort af, en in het echt doet hij wel aardig, maar soms ook.. ja. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar hij maakt me flink in de war. Ik krijg soms het gevoel dat ik niks voor hem beteken. En als ik er met hem over praat zegt hij dat het wel zo is en dat hij mega veel van me houdt.

    Maar vandaag op msn praat ik tegen hem. Maar hij deed heel kort af terug omdat hij de serie Supernatural aan het volgen was op de computer. Heel af en toe zei hij wat, maar dan ook alleen als ik wat zei. En ineens later zei ik dat ik ging leren. Dus ik leren.. Kom na een uurtje terug op msn, zie ik dat ik bij een gesprek ben ingevoegd van een vriendin van mij, en hem. En tegen haar praatte hij voluit! o.o Grappige en leuke dingen enzo. En het viel me op dat mijn vriend laatste tijd ook best wel vaak naar haar vroeg. Of ze ook op me feeest kwam, en ik moet elke keer tegen haar praten van hem als hij bij me is, en we op msn zijn...

    Ik voel me confused en weet niet echt wat ik moet... Ik durf hem niet te vragen of hij haaar leuker vind ofzo. Want dan zegt hij toch nee. En, laten voelen dat ik me rot voel lukt vast ook niet, want heb dat al wel eens gedaan maar dat merkt hij dan niet, en doet net alsof er niks is.... Damn.. ik hou echt super veel van hem.. Wat moet ik doen? Help?

    Bedankt voor het lezen <3
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    CHOCOLATEEE schreef:
    (...)
    Het is zeker niet makkelijk nee. Liefde doet echt pijn o.o
    oh hell inderdaad , wij zijn een jaar en drie maanden samen en nooit problemen gehad en nu is het echt een vreselijke situatie (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Belieburx schreef:
    Pf, misschien moet je vragen waarom hij wel tegen jou vriendin zoveel praat en niet tegen jou. Daar zal 'ie wel z'n redenen voor hebben misschien? ;o Ik zeg niet dat je iets fout doet, maar misschien wil hij iets tegen je zeggen ofzo en laat ie het op deze manier merken..


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”