• Ik had een topic geplaatst "Oneerlijk", en vandaag was het zo gegaan:
    De vriendin die viel, keerde tegen ons en zei tegen de directeur dat één iemand van ons haar had geduwd. Wij zo allemaal tegenwerken, maar de directeur geloofde haar meer dan ons en begon ons uit te leggen dat we er vandaag pas berouw mee hadden getoond, want ze kon gisteren dood zijn. Kregen we een nota (oftewel een memo) mee voor onze ouders.

    Hoe was het vandaag bij jullie?

    Ja we mochten vandaag vervroegd weg.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 12:29 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    (...)

    Het kon ons gisteren niet schelen dat ze "bijna dood was geweest" en vandaag wel.

    En hoezowas ze dan zogezegt "bijna dood"?

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    En hoezowas ze dan zogezegt "bijna dood"?


    Ze viel op de stoep, en bijna op straat.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijn dag was saai. Maar het leuke begint om 20.15 als in de voorbeschouwing op Arsenal - Barca. en dan om 20.45 begint de wedstrijd. Dus de dag wordt leuk afgesloten (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Emollient schreef:
    (...)

    Ze viel op de stoep, en bijna op straat.

    My god, wat een belevenis (cat)

    FCBarcelona schreef:
    Mijn dag was saai. Maar het leuke begint om 20.15 als in de voorbeschouwing op Arsenal - Barca. en dan om 20.45 begint de wedstrijd. Dus de dag wordt leuk afgesloten (:

    Welke zender/site? (cat)

    Mijn Nederlands leraar was melig dus dat was wel vet ;3
    Mijn LV leraar heeft me alleen maar waarschuwingen zitten geven en het was wel leuk om over hem te kletsen/lachen

    viel wel mee(:


    Me so good.